Re: overschakelen van cpap naar bipap

21
Ja Frits ook bij jou loopt het niet zoals we graag zouden willen. Helaas....waardes zijn goed , dus........... wat lopen we daar toch vaak tegenaan. We zitten inderdaad in een vergelijkbaar schuitje.
Als je die slaapendoscopie krijgt kunnen ze dan niet het koolzuurgehalte meenemen in de meting?
Had je verhaal op fb gelezen, maar heb dagen dat ik niet in staat ben er iets mee te doen.
Zelf twijfelde ik ook in doorgaan of stoppen met de cpap, maar als je stopt ben je ook weer helemaal terug bij af en dat is ook niet om vrolijk van te worden. Maar sommige mensen moeten wel heel veel geduld hebben om verbetering te merken.
Door hier te posten krijg ik vaak wel weer inspiratie om door te gaan. Hoop dat dat voor jou ook zo is!!!
Sterkte met alles en ik blijf je volgen!!!
Inspire kom ik trouwens niet voor in aanmerking, AHI was 22. moet boven de 30 zijn, las ik.
Jij geeft ook aan dat je slechter wordt van de cpap, dat heb ik ook, maar ook bij mij geven ze aan dat de cijfers goed zijn dus......!!!!!

Re: overschakelen van cpap naar bipap

24
Maar even een update. De hoofdpijn en vermoeidheid veranderen maar niet. Werk nu al 7 maanden niet en doe in huis ook heel weinig. Vind het vervelend om alleenstaand te zijn, maar nu het al zo lang niet goed gaat is dat (soms) wel fijn.
Maandag ga ik naar het UMCG . Hoop dat ik B12 injecties krijg en dan op ga knappen.
Dochter en kleindochter prikken ook en zijn flink opgeknapt.
Zoals bij alles wat ik het afgelopen jaar( en de jaren ervoor, toen ik niet wist dat ik apneu heb) geprobeerd heb.........Er is hoop!!! Heb ook nog een verwijzing naar hoofdpijn kliniek, maar wil eerst het UMCG afwachten.
De cpap doet zijn werk wel goed, gisteren telefonisch contact gehad met Sein in Zwolle. Mijn AHI is gemiddeld 0,3.....nou dat is toch super?
Ook de verdere gegevens waren prima. Dus nu maandag afwachten.