Verzoek stageproject: kort telefonisch interview houden met individuen met slaap apneu

1
Beste forum bezoeker,

Mijn naam is Chevyro, ik ben een 2e jaar masterstudent aan de Vrije Universiteit en ik zou graag een kort telefonisch interview willen afnemen met individuen die slaap apneu hebben ten behoeve van mijn stageproject.

Voor mijn stageproject ben ik een Market Innovation Landscape aan het uitvoeren van innovatieve behandelmethoden voor Upper Airway Obstructive Disorders (UAODs) zoals obstructieve slaap apneu (OSA).

Hierbij vind ik het belangrijk dat ook de patiënt aan het woord komt - iets dat veelal vergeten wordt in dit soort onderzoeken.

Daarom zou ik graag een kort interview willen afnemen van ongeveer 30 tot 40 minuten met individuen die de volgende kenmerken bezitten:

1. U hebt slaap apneu.
2. U ben in behandeling genomen voor uw slaap apneu door een medisch professional.
3. U hebt meerdere typen behandelmethoden geprobeerd voor het verhelpen van uw slaap apneu (zodat ik vragen kan stellen over hoe ze tot elkaar verhouden).

Indien u aan deze kenmerken voldoet en u hebt interesse om mee te doen aan dit onderzoek, stuur mij dan aub een PM of een bericht op mijn email adres: chevyroandrea@gmail.com

Uw deelname aan mijn stageproject zal volledig anoniem plaatsvinden en ik zal u met meer achtergrond informatie verschaffen over mijn stageproject via de email.

Met vriendelijke groet,

Chevyro Andrea

Re: Verzoek stageproject: kort telefonisch interview houden met individuen met slaap apneu

2
Chevyro schreef: 10 apr 2020, 12:40
Voor mijn stageproject ben ik een Market Innovation Landscape aan het uitvoeren van innovatieve behandelmethoden voor Upper Airway Obstructive Disorders (UAODs) zoals obstructieve slaap apneu (OSA).

Interessant. Is dat inclusief UARS?
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Verzoek stageproject: kort telefonisch interview houden met individuen met slaap apneu

3
persluchtpiraat schreef: 10 apr 2020, 22:17
Chevyro schreef: 10 apr 2020, 12:40
Voor mijn stageproject ben ik een Market Innovation Landscape aan het uitvoeren van innovatieve behandelmethoden voor Upper Airway Obstructive Disorders (UAODs) zoals obstructieve slaap apneu (OSA).

Interessant. Is dat inclusief UARS?
Hoi Persluchtpiraat, dat is inclusief UARS inderdaad!

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd, of je zou willen meedoen aan het onderzoek voor mijn stageproject?

Ik hoor graag je reactie,

Met vriendelijke groet,

Chevyro