Ruilhandel neusdoppen??

1
Hoi allemaal, ik ben nu 3 maanden bezig met de therapie, en moet zeggen dat het heel erg goed gaat.

Ik heb het gevoel dat ik meer energie heb overdag en minder moe wakker wordt, al heb ik s' avonds voor de buis nog wel eens een momentje dat ik stiekem mijn ogen voor even dicht heb :-)

Ik heb 3 soorten neusmaskers uit geprobeerd en ben nu heel tevreden met mijn dreamware gelkussenmasker nieuwste versie... hiervoor had ik als eerste de Eson neusmasker, toen de oudere variant Philips Nuance met de slang nog uitkomend bij je neus...omdat je de slang precies op de plek waar ik op sliep vast moest maken liet ik het loshangen, met als gevolg dat ik s'nachts aan het vechten was met de slang...

Nu is het probleem met het nieuwe masker sinds een week opgelost omdat de slang nu bovenop mijn hoofd zit aangesloten, ik moest nog wel even wennen aan het geruis om je hoofd maar dat gaat nu ook goed, en werkt zelfs een beetje rustgevend :relieved:

Gemiddeld maak ik nu nachten van 8 a 9 uur, trouw elke nacht...
Maar wordt nog wel af en toe wakker omdat ik een lek voel of hoor, omdat dit masker meer lekt, heeft iemand nog tips wat ik daar nog tegen kan doen?

Ik heb gehoord dat er een ruilhandel bestaat voor de gelkussentjes, ik gebruik alleen maat L en heb dus de S en M niet nodig...

Vriendelijke Groet,
Marineta