Ik wou graag mijn ervaring met UPPP delen met jullie. Ik had er bewust voor gekozen om voor de ingreep niets te googelen over het onderwerp om niet teveel afgeschrikt te zijn op voorhand. De ingreep is gebeurd op vrijdag 17 mei.
Ik ben 1 nacht in het ziekenhuis gebleven wat ik geen overbodige luxe vond. Na de nodige dosis pijnstillers vond ik de pijn nog meevallen. Voor de mensen die de ingreep nog moeten ondergaan, zeker de eerste nacht veel ijswater drinken.
Nu is het de derde dag thuis, heb ik tegen de vroege ochtend veel pijn, dit gaat over na het nemen van diclofenac. Ik heb ook wel last van een slechte adem en vroeg me af hoelang dit duurt ? Eten is moeilijk, maar ik drink er veel koud water bij ... Als tip kan ik nog meegeven dat ik speciale voeding van de apotheek heb, astronautenvoeding noemen we dat hier, daar zitten heel veel vitaminen in zodat je deze,periode goed doorkomt. Na het lezen van verschillende reacties ben ik nu wel bang dat de pijn nog zal toenemen op de vijfde of zesde dag. [depri]
Maar ik put ook veel kracht uit de reacties van Julia en houdt het eindresultaat in mijn achterhoofd