Oscar gegevens niet zichtbaar

1
Hallo

Tis al een paar keer gebeurd, maar als ik met Oscar mijn geheugenkaartje wil uitlezen, lijkt het de gegevens te kopiëren. Zo ver zo goed. Maar als ik vervolgens op de dag-rapportage klik, geeft ie aan dat er geen data aanwezig is van die dag. Als ik in de map "Events" check of de gegevens gekopieerd zijn, lijken ze toch op mijn harde schijf te staan.

Wat gaat er mis?

Groetjes
Niek
It's never so bad that it can't get worse

Re: Oscar gegevens niet zichtbaar

2
Niek, dit gebeurd vaak als het sd kaartje tijdens de nachtelijke meting niet in het apparaat zat of dat het sd kaartje op slot stond.

Er is dan geen dagrapportage. Je kunt het sd kaartje dan wel laden en er worden dan alsnog gegevens op het sd kaartje gekopieerd, maar dan zie je alleen gedeeltelijke informatie verschijnen bij het tabblad Overzicht. Niet bij het tabblad Dagelijks.

Was één van beide genoemde oorzaken toevallig bij jou van toepassing?
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Oscar gegevens niet zichtbaar

3
Hee Ruud

Beiden oorzaken zijn niet het geval.
Heb zojuist het kaartje nog eens in de pc gestopt en de data van afgelopen nacht staan wel op de kaart.
Maar het rare is dat ik het zojuist dan nog maar eens geprobeerd heb en nu pakt ie de data wel en is er wel een dagrapportage.

Groetjes
Niek
It's never so bad that it can't get worse

Re: Oscar gegevens niet zichtbaar

4
Haaaiii

Het wordt is vreemder.... vanochtend, het was rond 04:30 uur de geheugenkaart proberen te lezen.

OSCAR leest de laatste sessies niet... hij staat toch echt op de geheugenkaart

Alle mogelijkheden geprobeerd, eerst OSCAR starten dan geheugenkaart en andersom... niets...

De enige reden zou misschien het tijdstip kunnen zijn. Kan het mij niet voorstellen maar toch.

Om 05:01 nog eens geprobeerd en hij leest keurig de gegevens van afgelopen nacht.

Groetjes
Niek
It's never so bad that it can't get worse