Extreem moe na multi-level operatie

1
Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik wat berichten gepost over het niet slagen van de CPAP bij mij.
Nu heb ik op 10 mei jl de zogenaamde multi-level operatie in het OLVG ondergaan (huig gespleten, keelboog eruit, tongbasis verstijfd / verkleind en tongbeen vastgezet aan schildkraakbeen).
Na de eerste 2 weken te hebben overleefd qua pijn en moeite met slikken, ben ik vanaf de 3e week extreem moe! Anders moe dan vóór de operatie, toen was ik altijd moe als een soort zombie. Nu voelt het als 'echt' moe, maar dan wel in extreme mate.
Ik ga er maar vanuit dat het een goed teken is en dat ik nu echt aan het herstellen ben.
Wie heeft soortgelijke ervaringen en is er uiteindelijk bovenop gekomen?

Frits
CPAP, vervolgens multi-level KNO-operatie (UPPP, Celon tongbasis, HTP), terug naar CPAP vanwege nul effect operatie, Inspire, Inspire geen succes en terug naar CPAP

Re: Extreem moe na multi-level operatie

2
Hallo Frits, de operatie die jij hebt ondergaan is heftig.
Deze duurde qua tijdsduur ook wel een tijdje denk ik.

De narcose die bij jou is toegediend zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje zijn nawerking in jouw lichaam hebben.

Is er al een afspraak voor een hernieuwde slaaptest gepland?

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Extreem moe na multi-level operatie

3
Hoi Ruud,

Dank voor je reactie! Ja, het kan natuurlijk ook goed zijn dat ik moet herstellen van de narcose. Ze zijn 2 en een half uur bezig geweest.
Er is nog geen datum voor een nw slaaptest gepland. Over 5 weken ga ik voor controle en ik neem aan dat we dan een slaaptest in gaan plannen weer..

Frits
CPAP, vervolgens multi-level KNO-operatie (UPPP, Celon tongbasis, HTP), terug naar CPAP vanwege nul effect operatie, Inspire, Inspire geen succes en terug naar CPAP