snorex ervaring?

1
Hallo.
Zijn er nog snorex gebruikers? Bij mij blijft het erg lastig. Tong kapot tot bloedens toe. Etc. Na een jaartje ben ik het wel beu.

Re: snorex ervaring?

2
ik heb in het verleden snörex gebruikt.
de beugel markeerde mijn apneu omdat het snurken minder luid was. ik heb het bijna met mijn leven moeten bekopen. ik kreeg in korte tijd 4x een hartstilstand, dat is al geluk als je dat na kan vertellen.
met de snörexbeugel in bleek ik nog een AHI van 117 te hebben....... :cry:
het was alleen niet meer te horen.... :x :!:
het verbaast me dat deze firma dit nog steeds mag verkopen als anti-apneu middel.
nee voor apneu moet je toch echt een professional opzoeken die je of een cpap of een MRA beugel aanmeet en dan MET DEZE HULPMIDDELEN EEN SLAAPONDERZOEK doet.

sandra
het leven is als ganzeborden, je begint steeds weer bij start. behalve als je in de put blijft zitten.
http://www.kyenna.nl
twitter: @kyenna1

Re: snorex ervaring?

3
Bedankt voor de info. Ik heb binnenkort een (gratis) afspraak. Ik ga er wel naar toe en wacht af wat ze te vertellen hebben.

Groet,
Peter

Re: snorex ervaring?

4
De firma die deze Snorex verkoopt als anti-apneu hulpmiddel is recentelijk door de ApneuVereniging bij de rechtbank aangeklaagd en al twee keer gesommeerd door de rechter om te stoppen met reclame te maken voor dit doel.

Het helpt absoluut niet tegen Apneu.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: snorex ervaring?

5
Ik gebruik al ruim 2 jaar de snorex. Heb een slaaponderzoek gehad met Snorex. Was goed aantal stops per uur minder dan 7. Slaaponderzoek met MRA 33 stops. Ik voel me nog niet beter. Zijn er mee personen die een Snorex hebben en wel herstel merkt?

Re: snorex ervaring?

6
Aangezien een Snorex door artsen en verzekeraars nog niet gezien wordt als "oplossing" zijn er hier denk ik weinig.

Groeten, Bram