Re: Een prestatie

41
Lekker. Het geeft zoveel lucht als dat soort klussen geklaard zijn. Goed bezig Patrick.
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: Een prestatie

42
Dit zijn nou net die klussen waarbij je denkt, komt morgen wel.

Ofwel uitstelklusjes. Nu dat ene gat nog [bigsmile]

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Een prestatie

43
Een change of plan mbt het te boren gat.

Een van de punten voor het netwerk was een accesspoint.

Ik heb er een aantal jaar geleden een gekocht van sitecom, de 300n accesspoint, en die wilde ik dus gebruiken om het netwerk boven ook goed te krijgen. Omdat we de afgelopen jaren al geen tv in de slaapkamer hadden en die accesspoint maar 1 netwerkaansluiting heeft, heb ik besloten om de andere kabel voor de computer te gebruiken.

Scheelt boren voor een eigenlijk overbodig gat. Ik kan immers ook draadloos kijken op de ipad!

Donderdag heb ik eindelijk nieuwe bladen voor mn boog besteld. Samen met een nieuwe pees. Deze worden als alles goed gaat vandaag bezorgd, ze zijn in elk geval gisteren verzonden! Kan ik weer verder. En ook eindelijk kijken naar houten pijlen!

En dan het grootste nieuws! Gisteren is me een nieuwe baan aangeboden! Begin van de week hoor ik wat ik ga verdienen en kan ik ja of nee zeggen! Eindelijk!

Re: Een prestatie

44
Hey Patrick, Gefeliciteerd man. Nu ontbreekt de tijd om gaten te boren. [bigsmile]

Veel plezier bij je nieuwe werk.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Een prestatie

47
De laatste dag van de vakantie, morgen dus weer aan het werk.

Ondanks het slechte weer toch een leuke week gehad. Behalve dat ik mijn kantoor nu echt in gebruik heb, (de computerkamer is behalve wat rommel nu af en in gebruik), zijn we vrijdag met zn drieen naar het Aviodrome geweest. Dochterlief wilde niet mee, die bleef dus thuis. Maar ja, een zestienjarige moet dat ook wel kunnen.

Op deze laatste dag staaat er toch ook iets leuks op het programma.

Samen met zoon, schoonzoon en zijn broer stap ik straks in de auto om twee uur te rijden naar Assen, het is vandaag immer Gamma-racing day.

Net als twee jaar geleden, toen ik met Cas daar ben geweest, gaan we ook de paddock in. Ik heb er in elk geval zin in!

Re: Een prestatie

48
Doe de groeten aan mijn vrouw en zoon - 2 minuten geleden uitgezwaaid. Die zijn er met een uurtje wel. 8)
Hoe herkennen ze jou ? speciale helm ? masker onder de helm misschien ?

Het weer is in elk geval SUPER, dus het wordt dan ook een super einde van je vakantie.
Hoop dat het leuk is, en dat Max nog met een "echte" F1 herrie gaat maken !

Pas je wel op dat je de demo's niet mist ? die zijn alleen tegen 11:00 en 14:00.

Veel plezier dus, Patrick !
Peter
Resmed S9 (zonder bevochtiger) met Ultra Mirage Full Face M.
Voor alles wat ik hier schrijf en heb geschreven geldt dat het 100% mijn eigen waarneming is, tenzij expliciet anders vermeld.

Re: Een prestatie

49
Bij mij precies eender. Gisteren met vrouw en jongste dochter (15) naar de Gay Pride in Amsterdam geweest.
Oudste dochter (20) wilde niet mee.

Vandaag gaat de jongste voor de tweede keer parachute springen op texel.

Wel een tandem sprong.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Een prestatie

50
Het was een geweldige dag. Alleen jammer dat we twee uur in de file stonden om het parkeerveld op te kunnen komen. Een of andere chagerijn liet autos die van de andere kant kwamen voor gaan. Daar stond dus geen rij, maar onze kant dus een enorme file.

Ik heb je gezin niet gezien, ergens is het misgelopen, ach volgende keer beter!

Verder was het dus super genieten. Cas en broer van schoonzoon met diverse pitpoezen op de foto. Leuker was dat we tinm en tom coronel hebben gezien en cas dus met beide op de foto ging.

En niet te vergeten de handtekeningen op onze petjes!

Cas heeft adhd en is hypersensirief. Toen dus de formule 2 autos gingen racen raakte hij in paniek en wilde naar huis.

Helemaal over zn toeren.
Heb verder niet aangedrongen, en met de andere jongens overlegd. Omdat die ouder zijn (16 en 19) begrepen die het ook.

Op ons gemak naar de auto gelopen, zelf toch nog wat autos voorbij zien komen en eenmaal in de auto onderweg gegaan naar de randstad. In zwolle ff de mac vezocht, en nu moe maar voldaan thuis.

Volgend jaar zit het weer in de planning!

Re: Een prestatie

51
Wij zijn ook weer thuis
Parachute tandemsprong verliep vlekkeloos vanaf 3 km hoogte.

Dochter wil nu alweer, maar moet tot volgend jaar wachten.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Een prestatie

53
De F1 bolide was gelukkig een nog gierende oude (2009 van Vettel, als ik het goed heb begrepen).
Het eerste wat ik thuis kreeg voorgeschoteld waren enkele video's van een voorbij razende Verstappen die met die snelheid pas bij het 50m bord remde (mocht je dat hebben gemist, Patrick).
De broekspijpen flapperden tijdens het voorbij rijden, zo werd mij verteld.

Wat ik ook begreep is dat vrouw en kind deze keer de Paddock maar hebben gelaten voor wat het was (geen kaartjes gekocht) - het zou toch te druk zijn. Doen ze anders altijd wel.
En tja, ik heb megekregen dat het ook wel heeel erg druk is geweest, gisteren (87000 bezoekers of zo).
Parkeerplaatsen waren gewoon vol.

Tot volgend jaar, maar ik zal wel weer niet mee gaan. :roll:
Peter
Resmed S9 (zonder bevochtiger) met Ultra Mirage Full Face M.
Voor alles wat ik hier schrijf en heb geschreven geldt dat het 100% mijn eigen waarneming is, tenzij expliciet anders vermeld.

Re: Een prestatie

54
Als het er volgend jaar is....
Dit evenement gaat ten onder aan zijn eigen succes.
Let op mijn woorden.

Om 07:00 zaten de tribunes al vol.
Een file van Hoogeveen tot Assen.
Het probleem zit hem niet in de wegen erheen, het probleem zit hem in het TT terrein.
Het tuitje van de trechter, zogezegd.
Dáár loopt het niet snel genoeg door.
Dat ene smalle weggetje naar die ene enórme parkeerplaats.
Het wérkt gewoon niet.
De trechter zit barstensvol water en de tuit is te dun om er genoeg water doorheen te laten stromen.

Truckstarfestival, Gamma racingday, Superbike....
Ik ga er niet eens meer heen.
Tegen de tijd dat ik er ben is het evenement afgelopen.

Jammer.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Een prestatie

55
Tja, Menno, je kan je afvragen waarom ik niet ga. Misschien wel wat te veel van dat soort dingen bezocht. Misschien wel zelf te veel meegedaan ook (haha).

Maar het bezoeken van zo'n evenement is een kunst op zich. Niet alleen bij Assen, maar overal (in de wereld). Het is eigenlijk zoals Patrick vertelde - van de andere kant was er geen probleem met zijn file. Tja, kwestie van goed uitzoeken op voorhand, en ik rijd dan gerust Lelystad - Enkhuizen, om daarna de Afsluitdijk de andere kant op te pakken zodat ik van de goede kant kom aanzeilen. Ach, erg overdreven en ik zeg maar wat - maar ik houd niet van in de file staan.

Waar het wel altijd misgaat, is het einde van het evenement. Als je het een beetje slecht planned dan sta je daar met je auto en ben je de eerste 2 uur niet van het terein af. Daar helpt geen Afsluitdijk tegen.

Een tijdje terug in Amerika het na een Nascar wedstrijd eens anders aangepakt;
De BBQ weer aan (het was 01:00 'snachts) - ja ja, dat hoort er sowieso bij daar - en om ons heen gekeken hoe e.e.a. zoal verliep. Ik kan je zeggen :
Vanaf het moment dat de BBQ aan ging totdat we waren uitgekloven, stonden dezelfde auto's/bezoekers nog tegenover ons in het gangpad te wachten op beweging. Maar ja, in het grotere pad haaks erop, zorgen ze allemaal wel dat ze bumper aan bumper blijven zodat er niet kan worden ingevoegd van rechts en links (en 100 aansluitende kleinere paden). Dat hebben ze natuurlijk ook juist in de wedstrijd gezien. Zo moet dat !

Chaos.

Groetjes,
Peter
Resmed S9 (zonder bevochtiger) met Ultra Mirage Full Face M.
Voor alles wat ik hier schrijf en heb geschreven geldt dat het 100% mijn eigen waarneming is, tenzij expliciet anders vermeld.

Re: Een prestatie

56
Gelukkig waren we wel snel het terrein af, dus dat scheelde.

Wij hadden dus wel paddock kaarten en zo super vol was het niet, niet erger dan twee jaar geleden. We konden er normaal slenteren en zoals gezegd, de fotos en handtekenngen van de gebroeders coronel ging ook zonder probleem.

Cas had de tijd van zn leven, met bijna elke pitpoes is hij op de foto. En met alle porches, feraris, lambos en aston martins

Ik heb welgeteld een flits gezien van de demonstratie van verstappen, vanuit het trappenhuis. Toen we boven waren schrok cas van de lawaai van de auto, je het was een enorme bak herrie, en wilde meteen naar beneden.

Gehoord heb ik hem dus wel! :wink:

Re: Een prestatie

57
Ik heb me vanavond ingeschreven voor mn eerste wedstrijd buiten de vereniging.

Zondag 31 januari aanstaande heb ik mijn eerste 3d wedstrijd in het archeon. Way cool. Nu alleen nog zorgen dat ik voor die tijd houten pijlen heb. Maar dat gaat wel lukken!

Re: Een prestatie

58
Patrick, mooi man !

Waar gaat het over ?
3d wedstrijd ??
Houten pijlen ?

Je bent toch wel wakker ?!?

haha


Edit, PS: MIsschien had ik eerst dit hele topic moeten doorlezen.
Resmed S9 (zonder bevochtiger) met Ultra Mirage Full Face M.
Voor alles wat ik hier schrijf en heb geschreven geldt dat het 100% mijn eigen waarneming is, tenzij expliciet anders vermeld.

Re: Een prestatie

59
Haha
Nee hoor
Ik doe naast hardlopen, wat oorspronkelijk het onderwerp was, ook aan handboogschieten.

Een 3d wedstrijd is schieten op poppen van dieren in plaats van op doelpakken met een blazoen op een vaste afstand



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Een prestatie

60
Voor het eerst in een paar weken ben ik nu vannacht weer eens wakker. Na de warme periode waar ik dit dus vaker was, is dit dus weer eens een uitzondering.

Niet dat ik het gek vind, gisteren heb ik immers een paar cocktails op en lekker veel gegeten bij la cubanita. En nu werd ik dus wakker omdat ik misschien toch iets te veel heb gegeten en ja, die laatste cocktail, alhoewel wel de lekkerste, had ik beter niet kunnen doen. En nu moest ik dus naar het toilet. En is mn maag een beetje van slag.

Maar dat heb ik er voor over, gisteren mocht ik mezelf te buiten laten gaan, het was immers onze 18e trouwdag en hebben we dat heerlijk gevierd door met ons vieren lekker uit eten te gaan.

Nu zo meteen toch maar weer proberen te slapen.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk