Bedankt PLP.
De longarts had gezegd dat ik met de zuurstof aan of uit mocht experimenteren. Vorige nacht hele stabiele saturatie gehad, alleen wel die verhoogde centrale apneus.
Afgelopen nacht de zuurstof niet aangezet.
Onrustige nacht gehad, ahi was 7,3 (schrik, zo hoog was hij niet meer geweest sinds begin therapie). Centrale apneus afgelopen nacht 51! op 8,5 uur (de obstructieve en hypo samen maar 9,2 totaal). Jeetje wat een hoog getal. En weer meer dan een uur onder de 90%. En enge zombiedromen
Ik hoop dat ik snel advies krijg van de arts.
Ben wel een beetje verdrietig, ik had zo gehoopt dat met de bipap, dat herrie zuurstof apparaat de deur uit kon. En dat we weer eens een weekend weg zouden kunnen, als dat gaat met corona.
Ik weet dat ik dankbaar moet zijn dat er überhaupt behandeling mogelijk is, en dat ik al zo'n goede resultaten heb behaald. En al bijna 12 kg kunnen afvallen sinds juli. Daar ben ik ook enorm blij mee, mijn leven is 100 procent beter geworden.
Nu ik dit zo schrijf realiseer ik me, dat ik me waarschijnlijk zo ellendig voel ten gevolge van die nacht met te weinig zuurstof, en die apneus, en die enge dromen.
Morgen is het vast weer beter.
AHI (15-07-2020) 76; nu gem. 4 met Philips Dreamstation *BIPAP* (6 / 12); en ResMed Airfit P30i neusdoppenmasker. Vanwege hypopneus van 10 min lang met daling tot 71% nu 1l O2 erbij.