Nieuw hier vanwege problemen Philips

1
Hallo allemaal,

Ik ben Nossie, man van 50 jaar en al zo'n 12 jaar gebruiker van Philips CPAP apparaten.

Eerst die rechthoekige grijze met lichtgrijze draai/druk knop, daarna de DreamStation.

Ik heb heel snel contact opgenomen met mijn leverancier van mijn CPAP en de volgende dag ontving ik de DreamStation 2, dit apparaat zou volgens Philips geen problemen hebben.

Vanwege de ellende met die apparaten aangemeld op dit forum om op de hoogte te blijven.

Met vriendelijke groet,

Nossie

Re: Nieuw hier vanwege problemen Philips

2
Welkom Norris,

Je bent dan één van de gelukkigen die door een snelle actie van de leverancier al de Dreamstation 2 in bezit hebt gekregen.

Ook deze bezit schuim alleen dit heeft een witte kleur en zou niet giftig en afbrokkelen.

Hoewel ik op YouTube een video gezien heb waar dit schuim nog sneller kapot kan gaan dan het zwarte schuim van de Dreamstation 1.

Maar het is volgens Philips niet het verkeerde schuim, dus daar vertrouwen we dan maar op.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Nieuw hier vanwege problemen Philips

3
RuudJ schreef: 01 jul 2021, 17:35 Hoewel ik op YouTube een video gezien heb waar dit schuim nog sneller kapot kan gaan dan het zwarte schuim van de Dreamstation 1.
Tussen de vingers kneden is natuurlijk wel anders dan de levensduur in het binnenwerk van het apparaat...
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i