Leveranciers

1
Goedemiddag.
Ik slaap sinds een week of 6 nu met een cpap en kan moeilijk wennen aan het masker.
Heb nu 3 keer gebeld met de leverancier van het toestel. Eigenlijk alle keren redelijk moeizaam contact.
De 1e 2 keer was overigens voor het hele Philips gebeuren.
Maar aan de telefoon vind ik ze niet klantvriendelijk.

Kan ik ook switchen van leverancier? Ik moet binnenkort bij de longarts komen om deze proefbehandeling te evalueren.

Zijn er leveranciers die eruit springen qua service?

Hoor graag jullie ervaringen.
Fijne avond!
Belinda

Re: Leveranciers

2
Je haalt me de vraag onder de toetsen vandaan.
Ik logde in om dezelfde vraag te stellen toen ik deze zag.

Mijn echtgenote zit bij M*****s waar ze al 3 weken contact mee probeert te krijgen.
Lijkt een onmogelijke opgave en dus lonkt de overstap naar een andere leverancier.

Kortom: ik sluit aan en volg.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Leveranciers

3
Belinda schreef: 06 jul 2021, 17:57 Kan ik ook switchen van leverancier?
Ja, dat kan. Kijk bij je zorgverzekeraar op de site met welke leveranciers ze een contract hebben. Bel die leverancier op en vraag of ze je als klant willen hebben. Ik heb dat ooit toen ik net begon met de cpap therapie ook gedaan. De nieuwe leverancier heeft mij een nieuw toestel gebracht en het oude toestel meegenomen en teruggestuurd naar de oude leverancier. Veel gedoe achteraf wegens miscommunicatie tussen de leveranciers, maar daar kom je dan wel uit.
Ik heb dit forum verlaten.