Re: Soclean 2 go portable

2
Dat is een leuke prijs idd. Voor 100,- meer via amazon de gewone soclean 2. Dat is ook nog te doen.
Ik weet alleen het verschil niet tussen die 2. Het formaat en misschien extra opties?
Waarom de prijs in NL 500,- Euro is is mij ook een raadsel :?

Re: Soclean 2 go portable

4
Ja, dat klopt. Een cpap in de USA kan USD 600 kosten en in Nederland Euro 2000,00 Tel uit je winst.

Verwarmde slang voor de Philips Respironics system one met deksel.

USD 75 (of nog minder) Nederland Euro 234,00

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Soclean 2 go portable

5
Heb de portable Go besteld. 163,- Euro
Mocht het geen succes zijn kan ik 'm altijd nog weer verkopen.
Ik zal het ook aan de verzekeraar doorgeven.
Misschien kunnen ze er wat mee om ook als verzekeraar te zien dat de bedrijven in Nederland wel ERG veel winst willen maken over onze ziekte.

Re: Soclean 2 go portable

7
zijn er mensen die ervaring hebben met dit product ? (soclean2)
Werk dit nou echt…? en is dit daadwerkelijk beter & makkelijker dan zelf wassen met water?
320$ is nou niet echt een koopje...
Airsense 10 autoset + bevochtiger (max druk 10) - Airfit N20 neusmasker - AHI on/behandeld 27/0.7 - Start therapie 22-10-18 - geboren 1971 - 1.85m - 92kg

Re: Soclean 2 go portable

8
Nee, het werkt niet echt. Het apparaat geeft genoeg ozon (ze zijn niet oprecht genoeg om het zelf ozon te noemen) af om geurtjes te maskeren (en eventueel plastic en sensoren in de CPAP te beschadigen), maar schoonmaken doet hij niet. Het zijn oplichters.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Soclean 2 go portable

10
Inderdaad nogal misleidend om 'clean' in je productnaam te zetten terwijl hij inderdaad alleen maar ozon rondpompt en niets meer doet dan ontsmetten. Je moet het wel aardig ver laten komen wil je ziek worden van beestjes in je slang en masker lijkt me.