Spookdata?

1
Afgelopen nacht was een onrustige nacht met slapeloze periodes. Maar toen ik het wilde terugkijken in SleepyHead, zag ik dat mijn CPAP apparaat een eigen leven leidt. Hieronder zie je een overzicht van het aan en uitzetten van het apparaat. Het is niet zo raar dat de eerste melding van aan en uit slechts 7 minuten duurde, maar wat wél raar is... toen was ik nog helemaal niet in de slaapkamer!

Mijn vraag is: heeft de Resmed Airsense wel vaker van deze kuren of is SleepyHead van het padje af?

Afbeelding

Re: Spookdata?

4
Ik gebruik een ResMed Airsense 10 elite. Voor zover ik het goed in kan schatten wijkt bij mij de starttijd bij uitlezing met Sleepyhead ook af; geschat ca 20 min. Echter Rescan geeft ook een verschil van enkele minuten. Zal het eens in de gaten houden. Maar op zich maakt het natuurlijk niets uit, als de duur van het CPAP-gebruik maar goed weergegeven wordt.

Re: Spookdata?

5
Controleer de ingestelde tijd van de Resmed met de tijd van je pc. Die van de Resmed kan zomaar een kwartier tot 20 minuten afwijken tov de werkelijke tijd. Om één of andere reden loopt de klok van de Resmed anders dan de werkelijke tijd.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar