Re: Philips, masker op Resmed airsoft 10

2
Resmed AirSense 10 bedoel je. Ja die past. Maar misschien kun je beter kijken naar het Resmed Airfit N30i masker, deze heeft een stille quietair filter op het neusstuk. Ook het Resmed Airfit P30i als neusdoppen masker heeft dit.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Philips, masker op Resmed airsoft 10

4
Ik heb sinds vandaag de Resmed Airfit P30i met Quietair filter en ga daar vandaag voor het eerst mee slapen. De Quietair op het neusdoppen gedeelte maar ook op het neusstuk bij de N30i is voorzien van een filter die er voor zorgt dat de wind die uit het neusgedeelte komt snel wordt verdeeld. Je voelt het vrijwel niet eruit komen en het zal dan ook niet tegen de dekens /lakens aan blazen.

Inmiddels heb ik twee vragen uitstaan bij de fabrikant Resmed waar ik volgende week antwoord op hoop te krijgen.

De vragen gaan over het neusdoppen gedeelte met de maat Large, slechts Small en Medium worden bij de twee frame maten Small / Medium meegeleverd.

Ook de vraag over de Quietair Elleboog van de F20/F30i heb ik uit staan, of deze ook past op de N30i en de P30i. Deze maakt minder geluid door groter doorvoergaten dan de standaard elleboog. Wordt dus vervolgd.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar