Re: Middel is erger dan de kwaal: een discussie over zendvermogen

21
Balloon schreef: 30 sep 2020, 10:15 Dus een watt of 3. De 90 watt adapter geeft meer straling dan de zender.
Dit is wat u zegt. Uw vorige post (een verwijzing naar electromagnetische compatibiliteit tussen apparaten, i.e. ISO 60601-1-2:2014) is geen onderbouwing van deze stelling.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Middel is erger dan de kwaal: een discussie over zendvermogen

22
persluchtpiraat schreef: 30 sep 2020, 11:28
Balloon schreef: 30 sep 2020, 10:15 Dus een watt of 3. De 90 watt adapter geeft meer straling dan de zender.
Dit is wat u zegt. Uw vorige post (een verwijzing naar electromagnetische compatibiliteit tussen apparaten, i.e. ISO 60601-1-2:2014) is geen onderbouwing van deze stelling.
Dat is jammer. Gelukkig ben ik niet op dit forum gekomen om uw onderbouw te verstrekken.
Straling komt in vele soorten en maten. De wetenschap veranderd regelmatig van stelling. Wat nu ongevaarlijk is kan morgen als zeer gevaarlijk worden gezien.
De 3 watt zender in de Resmed vind ik ongevaarlijk, dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen.
Resmed® Curve™ 10 ST-A, LifeChoice™ Activox™ 4L Draagbaar zuurstof concentrator, Resmed® ClimateLineAir ™ Oxy Tubing Verwarmde slang ,Philips® DreamWear™ Vol gelaat-masker HH1133/00 Medium.

Re: Middel is erger dan de kwaal: een discussie over zendvermogen

23
Balloon schreef: 02 okt 2020, 10:02 Dat is jammer. Gelukkig ben ik niet op dit forum gekomen om uw onderbouw te verstrekken.
Het is een retorische truc om de aandacht op mijn persoon te vestigen. Het feit blijft: Niemand heeft tot dusver van u onderbouwing gekregen voor uw stellingen.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i