Droge strot

1
Heb steeds een droge strot bij het wakker worden, ondanks een verwarmde slang, dat was niet de oplossing dus. Ik Trek ook het waterbakje leeg, iedere nacht. Nu weet ik het niet meer.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Droge strot

3
bmwpiet schreef: 19 apr 2021, 06:57 Ik Trek ook het waterbakje leeg
Hoe is het met lekkage? Als er te veel lekkage is dan kan de bevochtiger het allemaal niet bijhouden.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Droge strot

4
Ik hoor niets lekken en de leverancier is pas langs geweest voor een rood gezicht. Heb een vers masker.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Droge strot

5
Ze hebben gezegd, dat ik op mij n suiker moet gaan letten. Sindsdien heb ik veel minder last van die strot.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Droge strot

6
Hm.
Mis.
Ik moet al een jaar of tig op mijn suiker letten.
En die is onder controle.
Heb nog regelmatig een droge strot, hoor.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Droge strot

7
Geen suikerproblemen en toch een droge strot, altijd al, en sinds ik antidepressiva gebruik des te meer
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: Droge strot

9
Voor mij geen kant en klaar pizza`s meer met 17,5 gram suiker. Appelstroop in de reclame met 60% minder suiker gekocht, gelijk 2 potten.
Drink liters water met een smaakje. Even afkloppen : geen beenkramp meer in de nacht. Stond voor die tijd boven aan de trap niet meer vooruit te komen, snel weer gaan liggen. Heb de electrische slang er weer vanaf kunnen halen.
Heb geen medicijnen.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.