Oxazepam

1
Hallo forum bezoekers,

Ik ben momenteel erg gespannen, weet het even niet meer, huil aan een stuk!
Bij alles kan ik wel janken.
Nu moet ik straks gaan slapen, maar jullie zullen begrijpen dat dat niet zo zal lukken, kan ik oxazam in nemen?

Heb volgende week een afspraak met psycholoog, hopelijk kan zij mij verder helpen, maar nu op dit moment voel ik mij erg alleen en in de steek gelaten.

Ingrid
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Oxazepam

3
Ja dat dat verslavend werkt weet ik, heb ze gewoon altijd in huis!
Zins ik aan de pap ben heb ik ze ook niet meer nodig gehad en ik weet dat het geen goede combi is.
Voor de cpap gebruikte ik ze puur om nog een beetje te kunnen slapen, maar nu voel ik mij echt zo rot ik denk dat het gewoon even niet anders kan.
Dan moet de AHI maar omhoog gaan!
Ik geloof dat ik er nog wel 90 in huis. Heb dus kan voor uit!

Ingrid
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Oxazepam

4
Hoi Ingrid

Herkenbaar hoor, wat je hier schreef! Het in de steek gelaten voelen, alleen en onbegrip van buitenaf.
Het constant willen huilen etc....
Om eerlijk te zijn: ik blijf van de antidepresiva e.d. ver weg! Het is echt niet aan te raden ze te gebruiken: sowieso is het verslavend maar voor mensen met apneu ten sterkste af te raden.
Praten werkt beter: en een luisterend oor kan wonderen doen. Vraag ook eens aan je huisarts of er niet andere hulpmiddelen zijn om je tot rust te laten komen.

Sterkte!
Groetjes,
Kristel

Re: Oxazepam

5
Hallo kristal,
Ik weet dat het geen oplossing is en ik kijk ook wel uit.
Op moeilijke momenten denk ik altijd Ingrid je heb wel 2 kinderen, ook al zijn ze groot het blijven je kinderen!
Heb vannacht wel ingenomen, 9.15 uur geslapen ( nauw ja geslapen) en toen met koppijn opgestaan.
En ja dat praten beter is dat is zo, maar vaak zit ik alleen, praat dan zo moeilijk.
Daar komt bij dat ik voor de cpap altijd moe was dus ook geen behoefte had aan bezoek of weg gaan, nu ben ik goed uitgerust en begin daardoor tijd over te houden.
Misschien is dit voor meer mensen herkenbaar!
Wil graag leuke dingen doen, maar het lijkt wel dat ik geen goede contacten meer kan maken, ben te lang er uit geweest!

Groetjes Ingrid
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Oxazepam

9
greetmerceij schreef:Ik gebruik anti depressiva en sinds 2 weken een halve oxazepam per dag ,anders trek ik het niet
Hallo Greet,

Onthou wel dat door gebruik van deze middelen je AHI ook weer omhoog gaat.
Heb je het echt nodig dan moet het maar even.
Zorg er echt voor dat je niet verslaafd raakt aan deze troep.

Zelf heb ik het na dat ik in maart wat in de put zat maar een keer gebruikt en daarna nooit meer.
Heb het dus ook niet meer nodig.

Groet Ingrid
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Oxazepam

10
Ga gewoon naar buiten
Loop een kroeg in
Ga op een club
Ga sporten
Doe vrijwilligerswerk
Ga bij een politieke partij
Neem een hond
Neem een kat
Ga bij de carnavalsvereniging
Ga soep eten bij het leger des Heils

Ga niet zitten janken op internet
Pc uit, telefoon uit, facebook deleten en hop onder de mensen,

COMMUNICEREN MET VLEES EN BLOED NIET MET JE BEELDSCHERM.

Modedit AJP, beledigingen verwijderd.

Re: Oxazepam

11
Hallo skinny. In principe heb je gelijk, maar vergeet niet dat er ook mensen zijn voor wie veel van jouw voorbeelden niet (meer) mogelijk zijn. Door van voor oorzaak dan ook. Menthaal, fysiek, financieel? En als je je eenmaal zo voelt dan is het soms onmogelijk jezelf eruit te trekken. Ik weet dat het veel beter zou zijn als er elke dag een ander forumlid bij ingirid op de koffie zou gaan om haar te laten praten.... maar helas dat kan dus niet. En waarom zou ze haar verhaal niet hier mogen doen? Ik vind jouw opmerkingen daarom wel een beetje erg kort door de bocht.

Re: Oxazepam

12
Skinny schreef:Ga gewoon naar buiten
Loop een kroeg in
Ga op een club
Ga sporten
Doe vrijwilligerswerk
Ga bij een politieke partij
Neem een hond
Neem een kat
Ga bij de carnavalsvereniging
Ga soep eten bij het leger des Heils

Ga niet zitten janken op internet
Pc uit, telefoon uit, facebook deleten en hop onder de mensen,

COMMUNICEREN MET VLEES EN BLOED NIET MET JE BEELDSCHERM.




Modedit AJP, beledigingen verwijderd.
Skinny je doet mij heel erg denken aan iemand!

Waarom doe je zo triest dit is zinloos en beledigend.
Als je het topic goed had door gelezen dan had je ook kunnen zien en lezen dat ik die pillen niet meer nodig heb.
Ik gaf in het laatste bericht alleen maar antwoord op een vraag die Greet stelde, maar volgens jou ben ik dan al een droeftoeter.
De moderator heeft dat netjes weg gehaald, maar jammer genoeg hadden het er al genoeg gelezen.

Mijn vraag aan jou is: waarom kom je eigelijk op het forum?
Is dat om mensen te kwetsen of heb je zelf niets anders te doen dan met een beeldscherm bezig te zijn?

Je hebt je zelf nooit echt voorgesteld. Je leverde alleen maar zeer veel commentaar.
Je bent irritant, kwetsend en beledigend. Heb nog nooit een aardig woord van je gelezen.
Gelukkig ken ik je niet echt en zou jou ook nooit willen leren kennen. Jij bent een zielepoot!

Toch met vriendelijke groet want heb medelijden met je!
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Oxazepam

13
Skinny,

Jouw berichtje ga ik niet quoten, om dat te lezen is naar boven scrollen gemakkelijk genoeg.
Heel apart, het is allemaal`Gebiedende Wijs`..
Meen je echt iemand daar mee te helpen??

Mogelijk reageerde je op Ingrids bericht van februari 2014, toen het haar even niet zo goed ging.In haar meest recente bericht steunt ze iemand, geeft advies.
Ze zegt daar ook, dat ze sindsdien die medicijnen niet nodig heeft.
En stel, dat iemand het zwaar heeft, je denkt toch niet dat je met jouw bericht iemand goed doet?
Zo bouw je niemand op.

Ingrid is een positieve vrouw, die hard werkt, sportief is, en gewaardeerd wordt.
Ook op het Forum.

Jij sloeg de plank wel heel erg mis.
Waarom heb jij het nodig om je zo te uiten..
Heb het over jezelf.. laat je kennen..

Het was rustig op het Forum, toen je een tijd geen berichten plaatste op jouw wel heel bijzondere manier.
Jouw woordkeus, doet me sterk denken aan iemand die we niet meer op dit Forum zien.
Echt uniek ben je dus niet..

Mag het jou goed gaan..
Dat wens ik ons allen.

Met vriendelijke groet,
ANNIE

Re: Oxazepam

15
Wow, dat is de tweede keer dat ik Skinny op het forum - merkbaar- tegenkom, en wederom een opmerkelijk stukje waardenfascisme. Lekker negeren.

Als je heel lang niets hebt kunnen ondernemen door je lichamelijke beperkingen, kan ik me inderdaad voorstellen dat dat een beetje ' vastroest' . Ik zou juist zeggen dat internet / fora een prima medium zijn om een beetje van je af te praten met mensen die weten waar je doorheen gaat, hoe je je voelt, je begrijpen en dingen herkennen, omdat je NIET altijd terecht kunt in je omgeving die het verhaal op een gegeven moment wel gehoord heeft maar er niet veel mee kan.

Iets ondernemen echter, wat dan ook, is in de regel wel een beter middel tegen depressie dan een pilletje, maar als de depressie ernstig genoeg is, wordt dat ondernemen zonder hulp een hele opgaaf. Helaas ligt dan wel de vicieuze cirkel op de loer ; als je niks meer doet, kun je op een gegeven moment de energie helemaal niet meer opbrengen om jezelf er uit te halen. Ik zou dus zeker wel contact opnemen met de huisarts (of psycholoog als je die hebt) over wat op dit moment het verstandigst is, en niet zonder indicatie zelfstandig gaan slikken. Een zinvolle dagbesteding -ook als je niet werkt- is eerder een pre dan een contra-indicatie.

Bewezen is wel dat bewegen en taken / verplichtingen hebben - tot op zekere hoogte- uitstekend kan werken tegen depressie, vooral in combinatie met gedragstherapie , die je leert anders over dingen te denken en anders tegen zaken aan te kijken. Maar dat lukt niet altijd (meer) zonder medicijnen, helaas, vooral niet in een later stadium. Het is helaas wel een monster dat zichzelf voedt. Zolang je jezelf nog af en toe een schop onder de kont weet te geven, is er nog hoop. Wie daarmee stopt, en ook de aandacht van de omgeving niet meer positief weet te trekken, stormt op een drama af.....wees er dus op tijd bij. Vraag professionele hulp.

Re: Oxazepam

16
Hahaha ben al een week niet langsgekomen
Ik dacht wellicht zijn er nieuwe serieuze ontwikkelingen of god verbied handige tips.

Maar sommigen hier hebben echt geen leven he !!

Probeer het over een maand wel weer een keer.

Toedels !!!

Oh MOD.....!!!!!
Ga maar weer editen want de droevige zieltjes kunnen alles zeggen ( tot het betichten van facisme aan toe ) maar recht door zee word ge-edit !!

Re: Oxazepam

17
Bestaat een week bij jou uit drie dagen? Je was hier nog op 20 nov.
Nu is het 23 nov. Doe toch niet zo vervelend en laat ons met rust.
Je hoeft hier toch ook niet te kijken!

Ook lezen kun jij niet!
Laatst gewijzigd door Ingrid4 op 23 nov 2014, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Oxazepam

18
greetmerceij schreef:Ik gebruik anti depressiva en sinds 2 weken een halve oxazepam per dag ,anders trek ik het niet
Hoi Greet,

Vele van ons hebben het ooit wel eens moeilijk gehad en wij kwamen er ook weer door.

Greet moet houden hoor er wordt aan je gedacht! :wink:

Groet Ingrid

P.s. Het bericht van Greet heb ik even gequote omdat door andere berichten het niet zo tot zijn recht kwam.
Nu is het makkelijker om haar nog even te antwoorden.
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Oxazepam

19
Lieve Greet,

Nu heb je het niet gemakkelijk, maar ook voor jou komen er betere tijden.
Dat zeg ik vanuit mijn eigen ervaring.. en ook ik kwam er weer bovenop.
Soms hebben we een korte tijd even ondersteuning nodig in de vorm van een tijdje medicijnen, zodat je lichaam en geest tot rust kunnen komen.

Greet, wanneer je wil praten, dan ben ik er ook, hoor.
Je kunt me bereiken via een PB.

Ik zal al je berichten vanaf nu gaan lezen..
Alle goeds, en sterkte, he?

Hartelijke groeten,
Annie