Gevecht met een vermoeidheid probleem en hoe ik het overwon.

1
Dit verhaal is geplaatst op het Facebook account van de ApneuVereniging.

Het is een verhaal van iemand uit België die vertelt over zijn vermoeidheid problemen. Hij gaat er dieper op in. Hij verwijst naar voor hem oplossingen en hulpmiddelen en geeft daarbij ook linken door. Dit lijkt op reclame, maar ik kan er niet uit herleiden dat dit voor eigen voordeel leidt.

Daarom als je dit wilt lezen, verwacht geen reactie hier. Wel als je op de website van de TS reageert.

https://www.insights4print.ceo/mijn-4-jaar-lang-gevecht-met-een-vermoeidheidsprobleem-en-hoe-ik-het-overwon/

Graag hoor ik als jullie dit te veel reclame vinden en wat jullie hiervan vinden.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Gevecht met een vermoeidheid probleem en hoe ik het overwon.

3
RuudM schreef: 24 nov 2019, 12:03 Interessant artikel met vele zijpaadjes waaruit je weer tips kunt halen om uit te proberen.
Denk bij dit uitproberen of het wel medisch verantwoord is en overleg altijd met je behandelaar. Tevens dien je te overwegen waarom je deze zijpaadjes dient te bewandelen. De eerste vraag die ik altijd dan bij mezelf zou stellen: "Is alles optimaal aan mijn therapie of kan daar nog iets aan verandert worden"
Beheerder Forum en Facebook, Medewerker Kenniscentrum voor de Weinmann, Slaapapneu bij kinderen en mensen met een beperking.

Re: Gevecht met een vermoeidheid probleem en hoe ik het overwon.

5
Ik vind het veel sluikreclame bezitten. Het had ook anders geschreven kunnen zijn met niet al die linkjes erin. Dan laat je de keuze vrijheid om het op te zoeken dan dat je rechtstreeks in de website komt (sluikreclame). Of het veel meerwaarde heeft, maar mooi het desbetreffende persoon heeft geholpen. Het is ook een verhaal van een ander en ook niet van zich zelf.
Beheerder Forum en Facebook, Medewerker Kenniscentrum voor de Weinmann, Slaapapneu bij kinderen en mensen met een beperking.