Zomaar

1
Hier kun je alles kwijt buiten andere onderwerpen. De kat is al jarig geweest en is 2 levens kwijt. De vriezer ligt vol met bessen uit eigen tuin. De wijk moestuin.
Op een nieuwe fboek groep over treinen loopt het lekker. Een locomotief foto van mij in onze werkplaats blijkt de enige loc van dat type te zijn, die in NL heeft rondgereden. Leuk.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Zomaar

2
Naar het Amphia Molenlaan geweest. Eerste keer ,kast van een ziekenhuis, de afdeling was makkelijk te vinden. Daar kunnen ze hier in het ASZ nog wat van leren. Jaarlijkse kontrole, alles heel goed, hoef pas over een jaar terug te komen.
Nu niet meer naar Oosterhout.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Zomaar

3
https://youtu.be/CPdbw5lGTeM
Training met de grootste (10 meter. 14 roeiers), zwaarste (2 ton) en oudste (1923) sloep van Nederland, de Zeeolifant.
Studenten van de zeevaartschool in Delfzijl
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Zomaar

4
Mooie sloep en vooral zwaar. Roeiers zullen `s avonds goed slapen en ontdekken waar hun spieren zitten, :blush: :blush:
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Zomaar

5
bmwpiet schreef: 03 okt 2020, 18:35 Naar het Amphia Molenlaan geweest. Eerste keer ,kast van een ziekenhuis, de afdeling was makkelijk te vinden. Daar kunnen ze hier in het ASZ nog wat van leren. Jaarlijkse kontrole, alles heel goed, hoef pas over een jaar terug te komen.
Nu niet meer naar Oosterhout.
Ziekenhuis Oosterhout is inmiddels gesloten, geloof ik.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.