Plaats reactie
Loe
Geregistreerde gebruiker
Ruby adjustable chin strap, waar kopen?

Bericht door Loe »

De 'AG Ruby adjustable chin strap' lijkt niet meer te krijgen in NL, iig niet bij Vitalair of Vivisol. Waar nog wel?

Of is er een goed alternatief? Vivisol heeft de AG Ruby vervangen voor de AG Topaz, maar staat (nog) niet in de webshop en kan ik daarom niet bestellen want ik ben klant bij Vitalair :tired_face: :confounded: Wel bij https://www.viviwebshop.be/kinbanden/to ... 09adjxl/ad maar de verzendkosten naar NL zijn €13,24 en da's overdreven hoog.
18 AHI * Resmed AirSense 10 * verwarmde slang * Resmed N30i masker

RuudJ
Moderator
Re: Ruby adjustable chin strap, waar kopen?

Bericht door RuudJ »

Ik weet nog dat Vivisol de verstelbare Ruby chinstrap verkocht voor €53,00

Je kunt ze waarschijnlijk ook kopen via ebay of amazon, maar ook dan zal de verzendkosten de prijs snel doen oplopen.

https://www.amazon.com/CareFusion-Ruby-Snoring-Strap-Large/dp/B005HYTVEK
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.

Draakje
Geregistreerde gebruiker

Bericht door Draakje »

Voor zover ik begrepen heb zijn die niet meer leverbaar. Ik wilde ook een nieuwe bestellen, maar bij mijn leverancier (Total care) en bij Kempenhaeghe gaven ze aan ze niet meer te kunnen leveren. Ik heb inmiddels 3 anderen geleverd gekregen, maar die kwamen niet in de buurt van de kwaliteit van de ruby.

De beste was dan nog de Philips respironics. Misschien dat je daar eens naar kan kijken.

Loe
Geregistreerde gebruiker

Bericht door Loe »

Ik heb toch maar die vervanger (de Topaz) aangeschaft. Valt een fractie kleiner uit dan de Ruby, maar het materiaal is wat zachter en flexibeler dus comfortabeler, vooral onder de kin. Doordat de stof elastischer is, kan ik 'm over m'n hoofd trekken en hoef ik 'm niet dagelijks pas te maken. Daardoor zal de klittenband niet zo snel aan kleefkracht inleveren, met een Ruby deed ik 4 maanden, dan ging de klittenband omkrullen en dan woelde ik 'm 's nachts af.

RuudJ
Moderator

Bericht door RuudJ »

Waar heb je deze gekocht?
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.

Loe
Geregistreerde gebruiker

Bericht door Loe »

Bij https://www.viviwebshop.be/kinbanden/to ... 09adjxl/ad. Gelijk 2 stuks, dan zijn de verzendkosten per stuk nog enigszins acceptabel. Eigenlijk zou je met een x-aantal mensen in NL samen een bestelling moeten plaatsen.

Plaats reactie