Re: Philips Nuance & Nuance Pro - ervaringen?

2
Ik heb het stoffen gedeelte. Altijd gehad nooit de Pro versie gevraagd of gekregen. Kan mij iets voorstellen dat silicoon iets plakkerig kan zijn of minder kans op allergische reacties bij stof dan bij gebruik van silicoon.

Ben nu voornemens om het Resmed Airfit P30i neusdoppen masker uit te proberen voor dit jaar.

Je bent dan af van de bevestiging van de slang bij de neus.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Philips Nuance & Nuance Pro - ervaringen?

3
Ik ga er vanuit dat de gel een beter afdichtend effect heeft t.o.v. reguliere intranasale maskers. Klopt dat? Of zijn er andere effecten/voordelen/nadelen? Die P30i heeft inderdaad een slang aan hoofdeinde in plaats van aan het neusstuk zelf. Maar P30i heeft dan weer geen gel-doppen. Pff, moeilijk hoor, die keuzes. Enfin, maar goed dat ik hier wat ervaringen kan vragen :grin:
Nog een vraag: zou het neusstuk uitwisselbaar zijn? Is dat universeel uitwisselbaar? Zou wel mooi zijn!

Re: Philips Nuance & Nuance Pro - ervaringen?

4
Ruud, het frame van de Resmed N30i, P30i en F30i is hetzelfde dus de neusstukken zijn verwisselbaar. Echter de neusstukken van het Dreamwear masker van Philips zijn niet te gebruiken bij het Frame van het Resmed masker.

Het Gel sluit de neusgaten goed af en voelt zacht aan tegen de randen van de neusgaten.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar