Resmed Airfit F30

1
Ik zit er aan te denken om een FullFace masker te kopen en heb mijn oog op de Resmed Airfit F30 https://webshop.vivisol.nl/de-airfit-f30.html?id=181053266&quantity=1 laten vallen. Nu zie ik dat die verkocht wordt als zijnde S of M. Zijn er maar 2 maten, want een kans om het te passen heb ik niet. Niet dat ik iets bestel en krijg en dat het dan niet goed past en ze het niet meer terug nemen. Zou toch zonde van het geld zijn...

Wie kan me vertellen of er meerdere maten zijn?
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10

Re: Resmed Airfit F30

2
Louis, ook bij Totalcare 2 maten die jij al hiervoor had genoemd.

Echter je kunt daar een Pasvorm uitprinten en deze gebruiken of je de small of medium past. Of geen van beide.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Resmed Airfit F30

5
Net vivisol aan de telefoon gehad, ik heb ze gebeld omdat ik een full face masker wilde kopen. Zei die goede man aan de telefoon: Aha, u wordt verkouden, dan sturen wij u een full-face masker toe, kostenloos, en ook al gebruikt u het maar af en toe, kunt u toch een paar jaar (misschien) genieten van een full face masker. Waarop ik zei dat ik al een masker van vivisol heb en ik maar 1 masker zou mogen krijgen van vivisol (verzekering), maar dit was geen probleem zei die meneer.
Ik zei nog, is er dan de mogelijkheid tot koop als het me bevalt, waarop meneer zegt, dat hoeft niet, dat is onze service aan u...

Nou, is dit service of niet?!

Ik ben blij dat vivisol dit voor me doet, scheelt toch weer.
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10