Masker chaos

1
Mijn masker maakt ineens geluid en heb een rood hoofd (zelf bijna ook) rood symbool bij masker afdichting.
Heb een resmed quattro air. Even de kast in gedoken en masker, wat ik voor de camping bewaarde was vergeeld, ligt nu bij plastic afval.
Masker al tig keer schoongemaakt. Ben helemaal kwijt, wie ik kan bellen over een masker. Laatste keer belde het ziekenhuis zelf, na de eerste corona golf, hoe het in het algemeen ging.
Verder zit het Amphia nu in Breda. Daar vorig jaar geweest voor controle. Is recent verhuisd.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Masker chaos

2
Jaarlijks moet je een nieuw masker krijgen van jouw leverancier. Vivisol, Vitalaire, Totalcare, Linde Healthcare, Medidis, Westfalen Medical zijn allemaal leveranciers en waarschijnlijk zal 1 van hun jouw leverancier zijn. Staat deze niet vermeldt met een sticker op jouw apparaat, meestal wel. Kijk daar eens naar!
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Masker chaos

3
RuudJ schreef: 17 feb 2021, 17:18 Jaarlijks moet je een nieuw masker krijgen van jouw leverancier. Vivisol, Vitalaire, Totalcare, Linde Healthcare, Medidis, Westfalen Medical zijn allemaal leveranciers en waarschijnlijk zal 1 van hun jouw leverancier zijn. Staat deze niet vermeldt met een sticker op jouw apparaat, meestal wel. Kijk daar eens naar!
Sticker ontdekt. Heb een quattro air L nodig. Ik bel ook nog het brabantse ziekenhuis, want huisarts is per direct gestopt, maand geleden. En is andere regio, misschien weten ze dat niet. Maar nu maak ik het extra ingewikkeld. Ik loop voor andere dingen bij een ander ziekenhuis, vlakbij.

:blush:
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Masker chaos

6
Twee dagen zonder rood hoofd.
Mensen raden me aan , om te gaan roken, sigaren

daar wordt je vrolijk van. dat wil ik niet ontkennen.

maar die weten de gevolgen van apneu niet, als je wat slaap mist.

Het worden mooie dagen deze week, dat scheelt. Lekker naar de tuin. En fietsen of wandelen.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Masker chaos

8
Willem, portokosten voor slang zijn bekend. Stuur even een berichtje.
Kan je laatste bericht niet meer vinden.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Masker chaos

10
RuudJ schreef: 28 feb 2021, 09:19 Piet was Willem van het Apneu forum of van het Facebook account?
Hoi Ruud,
Dat is het punt, ik ben het overzicht kwijt.
Heb voor de grap een foto geplaatst bij die kat met neusmasker op facebook en de wat serieuezere bericht op het forum, omdat daar alleen leden op zitten.

Heb contact met Willem via PB geloof ik, ik weet het niet meer.

Hij vroeg om de prijs , ik heb de slang platter verpakt, nu kan hij door een brievenbus. Kost nu 4,20 porto.
O:-)
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.