Forumregels
  • Reacties op advertenties kunnen het beste met een privé-bericht worden afgehandeld (klik op het envelopje bij het bericht, onder de naam aan linkerzijde).
  • Gebruik de contact-button onderaan de webpagina voor het versturen van een verzoek om een advertentie weg te halen.
  • Na 90 dagen wordt de advertentie automatisch verwijderd.
Plaats reactie
Jako2019
Geregistreerde gebruiker
Diverse gratis maskers e.a.

Bericht door Jako2019 »

Hallo mede apneu-ers,

Onderstaande maskers e.a. heb ik liggen. Zijn (eigenlijk) nieuw. Veel nog in de originele verpakking. Niet gebruikt, alleen gepast. De meeste kosten rond de € 150,-- nieuw. Wanneer je wilt, heb ik een foto van de maskers beschikbaar. Alle items zijn, wanneer nodig, professioneel gereinigd, ook bacterieel.
  • Resmed F10 mt M Fullface masker, volledig masker
  • Resmed Quattro mt M Fullface masker, volledig masker
  • Resmed Quattro mt M Fullface masker, volledig masker
  • Resmed Quattro AIR mt M Fullface masker, volledig masker
  • Resmed Quattro Air / F10 cushion mt M, alleen cushion
  • Philips Amara View (minimal contact) mt S Fullface
Ik hoef er zelf niets voor te hebben, maar zou het fijn vinden wanneer er een (kleine) donatie wordt gedaan aan de Apneuvereniging.

Voor de eerlijkheid: één item per persoon. Afhalen of per PostNl. De eventuele verzendkosten zijn voor de ontvanger. Neem via de mail even contact met mij op wanneer je geïnteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,
Jako

modedit RM: div. berichten opgeschoond, tekst i.o.m. Jako bijgewerkt.

Aquatilla
Geregistreerde gebruiker
Re: Diverse gratis maskers e.a.

Bericht door Aquatilla »

Hoi jako

Kan zelf niet één van de maskers gebruiken maar vind het een geweldig initiatief 👍 doodzonde om ze in de kast te laten verstoffen aangezien ze best prijzig zijn en je zo iemand weer een tijdje vooruit kunt helpen met een nieuw masker. Nogmaals top.
Sinds 14/10/2019 in het bezit van een Resmed airsense 10 autoset. F&P Eson 2 neusmasker.
Ingestelde druk op 6.6 AHI van 37 gedaald naar < 2

edgnoj
Geregistreerde gebruiker

Bericht door edgnoj »

Beste Jako,
Wat een prachtig initiatief. Voor mij nu zeker, want als nog jonge apneuer ben ik nog op zoek naar het meest geschikte masker. Ik zou de Philips Amara [m] dan ook heel graag van je over willen nemen.

Heb je hierover reeds een mail gestuurd.
Groet, Siep.

Tanja65
Geregistreerde gebruiker

Bericht door Tanja65 »

Ik heb je een pb gestuurd
Resmed APAP for Her, druk variabel 4-8.2, EPR -3.
Masker F&P Eson 2
Behandeling sinds 9/11/16 - AHI van 36.2 naar 0.8

Irma1970
Geregistreerde gebruiker

Bericht door Irma1970 »

Heb je Philips Amara View small nog? Ik zou deze graag van je overnemen. Ik stuur je ook een privé bericht. Groetjes Irma.

sledge
Geregistreerde gebruiker

Bericht door sledge »

indien u nog de Quattro air full face heeft kan u mij hier een plezier mee doen.

indien deze niet meer beschikbaar is mag he te gewone quattro full face ook zijn, maar de air is lichter, met die reden.
Dreamstation Auto CPAP, ResMed Quattro en dreamwear full face mask
Voor CPAP : Ahi 59,4 / 150 obstructieve hypopneus en 253 obstructieve apneus, arousal + ontwaakindex : 64,7 per uur slaap

Plaats reactie