Forumregels
  • Probeer in de titel van het onderwerp duidelijk te maken wat u wilt kopen, verkopen, ruilen of weggeven.
  • Reacties op advertenties kunnen het beste met een privé-bericht worden afgehandeld (klik op het envelopje bij het bericht, onder de naam aan rechterzijde).
  • Gebruik de contact-button onderaan de webpagina voor het versturen van een verzoek om een advertentie weg te halen.
  • Na 60 dagen wordt de advertentie automatisch verwijderd.
Ikke
Geregistreerde gebruiker
Geregistreerde gebruiker

Gezocht: P30i neusdoppen M of L

Hoi, wie heeft er neusdoppen over? Ik heb de Resmed N30i en vind die best fijn maar denk dat met neusdoppen ipv kussentje het beter op zijn plaats blijft.
CPAP sinds 24 maart 2021, dreamstation met verwarmde slang en full face masker.
Mooie dromen lachen mij toe, eindelijk klaar met woelen de hele nacht (gelukzalige grijns).
RuudJ
Moderator
Moderator

Re: Gezocht: P30i neusdoppen M of L

Maat L voor de P30i zit niet standaard bij het masker, alleen maat S en M worden standaard meegeleverd. Dus de kans dat de L over is, is zeer klein, daar als je deze echt nodig hebt die specifiek nagevraagd moet worden en na geleverd moet worden.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum

ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.
EricS
Geregistreerde gebruiker
Geregistreerde gebruiker

Re: Gezocht: P30i neusdoppen M of L

Ik heb het helaas voor je niet over, maar kan wel beamen dat de P30i beter afsluit bij beweging dan de N30i. De N30i vind ik comfortabel zitten en probeer ik nog regelmatig, maar na 1 of 2 nachten wissel ik dan toch weer naar P30i.
Philips Dreamstation i.c.m. Resmed Airfit N30i

Terug naar “Vraag & aanbod”