The Remedē System

1
Hallo, ik ben niet nieuw op dit forum maar ik kan mijn oude inloggegevens niet meer vinden.

Een tijd terug las ik over een nieuwe behandelmethode voor CSAS.
Namelijk: ‘The Remedē System van Respicardia.

Ik lees hier niks over terug op dit forum. Iemand hier wellicht al ervaring mee?

Ik heb gemaild met Respicardia en behandelingen zijn ook mogelijk in oa. Berlijn, Hamburg, Kiel en nog wat plaatsen in Duitsland.

https://www.respicardia.com/

Re: The Remedē System

2
Daar hebben we er weer een....
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: The Remedē System

6
Je bericht voldeed bijna 100% aan het reclameprofiel:
Nauwelijks een introductie en dan bam! een "vraag" over een product, compleet met naam en site
Ik snap Agnes wel.
Het enige waar het in verschilt met reclameboodschappen is het feit dat je antwoord gaf op Agnes' opmerking.

Maar om antwoord te geven op je vraag: nee, geen ervaring mee.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: The Remedē System

7
Geen introductie, er wordt wel aangegeven dat het oorspronkelijke account niet gevonden kan worden.

Dit kan kloppen, er heeft een zeer grote schoningsactie plaatsgevonden en daarbij zijn vele accounts tot en met januari 2016, waar de laatste drie jaar geen acties tot en met die maand hebben plaatsgevonden geschoond.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: The Remedē System

8
Nu ik er zo over nadenk snap ik jullie gedachtengang haha

Maar nee, ben gewoon enthousiast over wat ik erover lees en vandaar mijn vraag of mensen er meer over weten en/of ervaring mee hebben oid.

Ik heb wel een c-pap maar heb er nooit aan kunnen wennen vandaar mijn zoektocht naar een andere oplossing.