Varianten Airsense 10 uitgezet in NL

1
Goedemiddag allemaal,
Ik ben nieuwsgierig naar de regionale edities van de Airsense 10 die in Nederland zijn uitgezet.

Heeft u een Airsense 10 (maakt niet uit of het een Elite/Autoset is of iets anders) zou u onderop (er zit een sticker onder het apparaat) willen kijken naar het exacte typenummer, dat is aangegeven met [REF] en dit hier posten?

(Vergeet niet eerst de bevochtiger te verwijderen voordat u het apparaat omkeert!)

Dank u wel!

PLP
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Varianten Airsense 10 uitgezet in NL

3
Aha, interessant. Ik heb recentelijk de hand gelegd op een 37101 (ook AutoSet), maar vreemd genoeg staat die nergens in documentatie van ResMed.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Varianten Airsense 10 uitgezet in NL

8
RuudJ schreef: 25 apr 2020, 13:46 PLP, ik heb via Teamviewer bij iemand anders ook via Oscar gezien dat deze persoon ook een Resmed 37101 Autoset heeft.
Scherp opgemerkt. Ik denk dat de 37101 de actuele versie is van de AS10AS. Ik heb net even naar mijn serienummer gekeken, en die zegt fabricage in week 11 van 2020! Dat was tot en met 15-03-2020. En ik heb 'm afgelopen maandag tweedehands al kunnen kopen. Wtf.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Varianten Airsense 10 uitgezet in NL

9
Dan heb je kans, dat de persoon van wie jij hem gekocht hebt, hem ook net had. Of particulier aangekocht of in bruikleen verkregen en weinig gebruikt en hem toen maar verkocht, waarschijnlijk niet wetende dat deze weer moet worden ingeleverd. Weinig draaiuren zeker ?
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Varianten Airsense 10 uitgezet in NL

10
0,0 totale draaiuren. Ik heb goed gekeken naar resten van stickers, daarom geloof ik het verhaal wel dat het een exemplaar was van opa voor in de camper, maar dat opa net was overleden. Ik heb ze in ieder geval gecondoleerd.

Vraagt u zich niet af, wat moet PLP met een Airsense, dat is ten slotte geen VPAP/BiPAP?
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Varianten Airsense 10 uitgezet in NL

11
Tja, ik dacht het wel, maar was nog niet zover om het te vragen. Ik denk dat je voor jezelf iets wil gaan uitproberen of je ook met een gewone Autoset hetzelfde kan bereiken als met je huidige apparatuur. :blush: ;) ;) ;)
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar