USB stick Resmed S10

1
Mail gestuurd over ontbreken van usb stick , in een reactie kreeg ik te horen dat ze die er niet bij leverden .

Mijn oude stick past niet en het lijkt of de ingang is geblokkeerd zodat je hem sowiezo niet kan gebruiken .

Lijkt er op dat ze mij van mijn sleepy head verslaving af willen helpen haha

Iemand die me verder kan helpen ?


Dank


Robin
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: USB stick Resmed S10

3
Er zat wel verpakking waar de stick ik zou passen maar ze gaven aan hem er niet bij te leveren , ik zit bij Vitalaire .

Dank voor je reactie kk3

Robin
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: USB stick Resmed S10

4
Waar zou die stick dan in moeten?
Ik heb alleen een SD kaart slot.
(Voor zover ik weet)

Maar daar los van: kan niet elk stickje gebruikt worden, dan?
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: USB stick Resmed S10

5
Ahhhh ok ja Sd slot , omdat die oude kaart in mijn usb poorten pasten noemde ik ze voor het gemak usb poorten .

My air werkt in ieder geval maar wil graag vergelijken en sleepyhead gebruiken , zo doende .


Robin
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: USB stick Resmed S10

6
Wel lastig als ze de SD afsluiten

Ik heb de S10 standaard in Airplane-mode staan en stuur dus geen data naar Resmed/z'huis/... dus geen controle - alleen op het SD-kaartje

Wel iedere dag het irritante 'nagging'-scherm om airplane-mode uit te zetten, maar heb ik liever dan mijn data 'ergensindecloud' en het geratel van het 3g-signaal op mijn radio die er naast staat

Re: USB stick Resmed S10

8
Wat stom die sd kaart zit er gewoon in , werkt gewoon anders dan mijn oude cpap , zitten 2 klepjes ik moest gewoon de bovenste hebben , stom zeg hahaha
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: USB stick Resmed S10

9
Robin, er zit inderdaad ook een usb slot in de Resmed maar die wordt door een medewerker van de leverancier gebruikt voor meting controle. De patiënt gebruikt het sd kaartje, maar die heb jij al gevonden.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: USB stick Resmed S10

10
Robin, als op het display het wifi signaal groen gekleurd is, dan worden de gegevens naar de leverancier gestuurd of/en naar je controlerend arts in het slaapcentrum of ziekenhuis of naar myAir als je dit via hun website heeft aangemeld. Is deze grijs van kleur dan wordt er niets verzonden.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: USB stick Resmed S10

11
Np geeft keurig groen signaal myair werkt ook al lees ik daar maar weinig op af.

Vandaag brief ondertekend waarin ik toestemming moest geven om het apparaat uit te lezen en indien nodig aan te passen .

Geeft opzich wel een goed gevoel .

Groet

Robin
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld