Foutmelding Resmed Airsense 10

1
Hallo ik ben Hans woonachtig op een van de mooiste plekjes in Frankrijk, de Dordogne. Ik gebruik al ruim 3 jaar de Airsense 10 maar krijg nu een foutmelding m.b.t. het verwarmen van het water in het reservoir. In Frankrijk heb ik de weg naar de leverancier van dergelijke apparaten nog niet gevonden. Contact met Vivisol leverde niets meer op dan dat ik het apparaat maar moest opsturen dan zouden zij er wel naar kijken. Nu heb ik de Airsense niet voor niets en ben bang dat ik hem te lang kwijt ben. Ik ga er van uit dat ik niet de enige ben die wel eens een keer met dit probleem heeft te maken dus graag wil ik van jullie kennis gebruik maken. Als ik mijn apparaat inschakel verschijnt er op de display de tekst"Fout met verwarmingssysteem. Therapie wordt uitgevoerd zonder verwarming" Ik heb het apparaat al losgeschroefd en alle verbindingen gecontroleerd. Ik vermoed dat de fout in het verwarmingsplaatje zit of en dat is erger de printplaat van het apparaat. Het verwarmingsplaatje heb ik op internet nog niet kunnen vinden evenmin als het probleem dat ik heb. Wie kan mij verder helpen.