MyAir is waardeloos

1
Vandaag gezien op Reddit: Patient heeft AHI 50 met CPAP, en MyAir vindt dat een rapportcijfer 9,4 waard :thinking: Overigens is dit geen steek tegen ResMed, wat mij betreft is Dreammapper geen haar beter.

Afbeelding
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: MyAir is waardeloos

2
Haha. Ja vind ik ook. Lrijg ik een mail dat ik de zilveren medaille heb verdient. Terwijl ik 2 dagen ervoor al goud had. MyAir zegt imo helemaal niks.
Oscar kan je meer op zien. Maar ja, ik ben beginnende apneuër. Misschien snap ik MyAir niet
Je leeft niet maar 1 keer. Je leeft elke dag. Haal er wat goeds uit!!
AHI 53. Met cpap +- 06

Re: MyAir is waardeloos

3
myAir is een instrument die er is om beginners te ondersteunen. Het helpt om je te kijken of je goed bezig bent en voorziet je van bepaalde tips. Echter het is in het begin leuk, maar verveelt ook snel. Het gedoe met beloningen kan sowieso voor mij wegblijven. En zoals PLP al aangaf, een ahi van 50 per uur daar zou je dus echt wel naar moeten kijken en geen hoge totaalscore voor mogen geven.

OSCAR is wat dat betreft een duidelijk voorbeeld waar je meer uit kunt halen als je het eenmaal kunt lezen.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar