lekkage onder controle

1
Het forum wordt vaak en veel gebruikt als er vragen/problemen of uitdagingen zijn.

Toch wil ik ook positieve dingen benoemen.

De overstap naar de ResMed Bi-level EN... het gebruik van mijn nieuwe masker.

Airfit N20! met AirTouch N20.

De zachtere rand van de AirTouch N20 maakt dat de lekkage van het masker grotendeels "onder controle" is.
zie schermafdruk va OSCAR.. Dus... i'm happy.
machine: ResMed AirCurve 10 VAuto | masker: ResMed Airfit N20 icm AirTouch N20 mt S |
update jan 2022 ResMed AirCurve 10 ASV

Re: lekkage onder controle

5
ik heb die N30i ook getest.. maar dat was geen pretje. Teveel lekkage.
door de die hoge druk, steeg dat masker soms op..

Nog iets anders.. ik heb ook een model hier speciaal voor vrouwen.
Ook dat is een N20, maar heeft smallere banden rondom het hoofd.

Ik wissel af..
machine: ResMed AirCurve 10 VAuto | masker: ResMed Airfit N20 icm AirTouch N20 mt S |
update jan 2022 ResMed AirCurve 10 ASV

Re: lekkage onder controle

6
Zzz schreef: 08 mar 2021, 16:09 Ik heb zelf de N30i (van die kussentjes) maar die geeft bij mij veel te veel lekkage (bij max. druk van 12).

Zelf heb ik sinds kort ook de N30i met een bovendruk van 12,6. Geen lekkage tot nu toe terwijl de druk regelmatig wordt gehaald. Ik maak gebruik van een CPAP-kussen. Zou dat een verschil kunnen zijn waardoor je lekkage hebt? Ben benieuwd...

Re: lekkage onder controle

8
RuudM schreef: 09 mar 2021, 09:29
Zelf heb ik sinds kort ook de N30i met een bovendruk van 12,6. Geen lekkage tot nu toe terwijl de druk regelmatig wordt gehaald. Ik maak gebruik van een CPAP-kussen. Zou dat een verschil kunnen zijn waardoor je lekkage hebt? Ben benieuwd...
ik gebruik ook een contour kussen. Misschien is het de combinatie CPAP kussen en.. zachtere rand rondom neuskapje (airsoft)
machine: ResMed AirCurve 10 VAuto | masker: ResMed Airfit N20 icm AirTouch N20 mt S |
update jan 2022 ResMed AirCurve 10 ASV