RM Aircuve 10 Vauto welke verwarmde slang

1
Goede dag allemaal,

Na lang soebatten is mijn Philips Dreamstation (vanwege schuim wat los zou kunnen komen) omgeruild voor een resmed Aircurve 10 Vauto.
Mijn vraag is nu, welke verwarmde slang hoort daar bij/past daar op, aangezien ze die niet erbij gegeven hebben.

https://webshop.vivisol.nl/slaapapneu/cpap/cpap-slangen/verwarmde-cpap-slangen-en-slangenhoezen/?mode=list&limit=12&sort=popular&max=200&min=0&sort=popular&brand=1170530&limit=12

Zelf denk ik ResMed Airsense 10 Climate Line verwarmde slang, maar ik weet het niet zeker.
Het apparaat moet nog ingesteld worden, dus ik heb de dreamstation nog een paar dagen.

Alvast bedankt.
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10

Re: RM Aircuve 10 Vauto welke verwarmde slang

5
De slang is binnen, wel zelf moeten bestellen, maar goed.
Apparaat is ingesteld en mijn eerste reactie was: f*ck.. dit ademt heel anders...

Beetje in de instellingen lopen zoeken, youtube gekeken, uitproberen... Maar denk dat ik het gevonden heb om het zo natuurlijk mogelijk laten aanvoelen als normaal ademen. Resmed heeft zoiets als easy-breathing, dat werkt goed kan ik zeggen.
We gaan het zien, vanavond eerste nacht met de resmed, eens kijken of ik morgen uitgerust wakker word
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10