Plaats reactie
Piet kerkhoek
Geregistreerde gebruiker
Dreamstation en moeite met het uitademen.

Bericht door Piet kerkhoek »

Ik gebruik de dreamstation nu ook al een tijdje. En mijn ervaring met de dream station is dat het tijdens het ademen het uitademen niet echt soepel verloopt en ik extra hard moet uitademen. Kan iemand zich hier in vinden en eventueel een oplossing er voor hebben. Ik hoor het graag hier of u kunt mij e-mailen op abu23@live.nl. Bij voorbaat dank, het word supergewaardeerd als je even de tijd neemt om mij uit de brand te helpen.

persluchtpiraat
Geregistreerde gebruiker
Re: Dreamstation en moeite met het uitademen.

Bericht door persluchtpiraat »

U heeft waarschijnlijk Flex aanstaan. Flex voelt voor heel veel mensen als "touwtje trekken." Met Flex uitgeschakeld is de weerstand constant bij uitademen, wellicht zorgt dat voor minder onrust. In ieder geval is weerstand bij uitademen een gegeven bij enkelvoudige CPAP. Alleen Bilevel CPAP zorgt ervoor dat ademhalen minder inspanning kost.
Diagnose SEIN: "insomnie." Dwz, insomnie die verdwijnt als ik mijn zelfgekochte CPAP gebruik. Wie het weet mag het zeggen. #mallampati4 join the club
Philips Respironics BiPAP Auto 761P, 9 over 6 cmH2O, F&P Simplus. FlashAir & Sleepyhead.

Plaats reactie