Plaats reactie
hannow
Geregistreerde gebruiker
verwarming dreamstation

Bericht door hannow »

Als ik wakker ben en smorgens vrijwel meteen voel aan het warmhoudplaatje en water in mijn Dreamstation, dan
voel alles koud aan.
Ik heb de temp. ingesteld op 3.
Als ik test met deze instelling, voel ik het plaatje warm worden, wat is er fout?

Hanno

Noorder
Geregistreerde gebruiker
Re: verwarming dreamstation

Bericht door Noorder »

Wellicht heb je 'adaptief' aan staan:

"When set in "Adaptive" mode the DreamStation Humidifier will monitor the atmosphere temperature and humidity levels in order to adjust accordingly. Adaptive humidification promises to reduce chances of condensation building in the hose. When in "Standard" mode, the Dreamstation humidifier will maintain one heating level throughout the night."

Dit kan je uitzetten in het behandelaarsmenu (ronde knop + ramp ingedrukt houden).

hannow
Geregistreerde gebruiker

Bericht door hannow »

Oke, ga ik kijken en proberen.
Bedankt.

Hanno

RuudJ
Moderator

Bericht door RuudJ »

Hanno, als je de stand adaptive gebruikt in combinatie met de bevochtiger en verwarmde slang, dan houd de Dreamstation rekening met de omgeving factoren zoals luchtvochtigheid en slaapkamer temperatuur en geeft hierop de benodigde vocht af.

Zet je adaptive uit en Fixed aan, dan geeft de Dreamstation een hoeveelheid vocht af en houd nergens rekening mee. Dit kan betekenen dat je geconfronteerd kan worden met een natte douche of ook wel rainfall genoemd.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.

hannow
Geregistreerde gebruiker

Bericht door hannow »

Dank voor tips en reacties, ik ga experimenteren hiermee. :+1:

Hanno

Plaats reactie