Zomertijd <> Wintertijd

1
Goedemorgen,
Vanochtend heb ik de score op mijn Dreamstation uitgelezen. Na 9.2 uur slaap had ik een AHI van 3.0.
Toen ik de SD kaart uitlas met OSCAR gaf die aan dat ik 13:14 uur maskertijd had gehad en een AHI van 0.68.
Vanaf 03:50 uur staan geen incidenten meer geregistreerd. Tot die tijd 9 incidenten.
Met Dreammapper zie ik wel de 9.2 uur en ook 28 incidenten.
Het kan geen toeval zijn, dunkt me, dat dit net gebeurt tijdens de overgang van zomertijd naar wintertijd.
Hoe kan ik dit rechtzetten? Kan iemand een tip geven?

Re: Zomertijd <> Wintertijd

4
Sowieso heb ik vandaag via het Facebook account van de ApneuVereniging gezien, dat je ook de tijd van de Dreamstation kunt instellen. Ook daar staat de tijd nu waarschijnlijk foutief aangegeven. Kijk dit dus even ook na. Verder heb je je profiel in Oscar goed ingevuld? Nederland en GMT + 1 Amsterdam, Brussel enz? Hoelaat ging je naar bed en op wat voor tijdstip stond je op vanochtend? En heb je gistermiddag ook gebruik gemaakt van de Dreamstation, want Oscar telt alle tijdstippen tussen 12 en 12 's middags bij elkaar op.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Zomertijd <> Wintertijd

5
De starttijd (23:36) is correct. Tussen 12:00 en 23:36 heb ik het apparaat niet gebruikt. Dit was nog zomertijd
Ik heb iets voor 08:00 het apparaat stopgezet. Wintertijd CPAP geeft 11:54 aan. Daar zit 4 uur verschil tussen.
Ik gebruik geen Facebook meer; daar heb ik dan ook niet op gekeken.

Volgens OSCAR liep mijn eerste sessie van 23:36 tot 03:52. Dat was i.v.m een toiletgang. De tweede sessie zou dan geweest zijn van 03:55 tot 11:54. De sessie is automatisch gestart, maar heeft niets geregistreerd.

De tijd van het Dreamstation heb ik vanochtend aangepast.