netsnoer dreamstation te kort

1
Ha iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum, sinds 2 maanden gebruik ik de dreamstation van philips. Omdat het netsnoer vrij kort is, heb ik de dreamstation naast mij op een matras staan, maar ik zet hem liever op het nachtkastje (andere kant van mijn bed, waarvoor het snoer dus te kort is). Weet iemand of er een langer snoer ergens te koop is? Volgens het bijgeleverde boekje mag het apparaat niet met een verlengsnoer gebruikt worden. ik hoor graag of iemand dat weet! alvast bedankt, groetjes, Malet

Re: netsnoer dreamstation te kort

2
Malet schreef: 03 okt 2020, 11:34 Volgens het bijgeleverde boekje mag het apparaat niet met een verlengsnoer gebruikt worden
Dat zeggen ze alleen omdat het een medisch apparaat is en mensen zouden een verlengsnoer kunnen loshalen of de schakelaar omzetten in een verzorgingshuis of ziekenhuis. Maar aangezien u een gecontroleerde omgeving heeft in uw slaapkamer kunt u deze instructie negeren. CPAPs gebruiken maximaal 90 watt, dus even veel als een laptop. Niemand zegt ooit dat je geen verlengsnoer voor een laptop mag gebruiken.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: netsnoer dreamstation te kort

5
Verlengsnoer?? Hoe lang is de kabel vanaf de energiecentrale of vanaf de wijktransformator?
Dan maakt een stukje verlengsnoer ook niet meer uit.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten