Uitlezen geheugen kaart devilbissblue

1
Ik heb problemen bij het uit lezen van het devilbissblue geheugen kaartje bij het programma sleepyhead . Er gebeurt namelijke niets nadat ik op geheugen kaart importeren heb gedrukt . Hij leest wel uit denk ik , namelijk in het venster onderin wat ik bij heb gezet staat debugg import=cpap "import"cpap . Daarna verschijnt er een venster find directory . Dan kies ik bv mijn naam als map met daarin de gegevens channels.dat channels.xml etc en dan gebeurt er niets . Die map is bij mij c://users//Lourens/documents// sleepyhead data//profiles/Lourens veer/journal_00042be// . Als ik dan bv bij statistieken kijk staat er alleen ik wil data ....wie weet wat ik fout doe . Heb een orginele devilbissblue smartlink data card want een andere pikt hij niet .

Re: Uitlezen geheugen kaart devilbissblue

2
Lourens,

Heb jij de Devilbiss Blue 6 (nieuwste versie) of de Devilbiss 5.4?

De eerste kan niet via SleepyHead worden uitgelezen, de tweede wel.

Via http://www.intellipap.com kun je een eenvoudig rapport creëren.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Uitlezen geheugen kaart devilbissblue

8
Henk, probeer eens SleepyHead te gebruiken voor windows de bovenste lijn.

http://sleepyhead.jedimark.net/testing/1.1.0/win64/

Devilbiss Blue zou hier ook mee kunnen worden uitgelezen.

1 voorbehoud. De cijfers tussen de () is normaal de tijd in seconden maar in de versie (nog) niet te vertrouwen.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Uitlezen geheugen kaart devilbissblue

13
Henk, wat je ook nog kunt doen is het volgende.

Mocht je een usb stick hebben die je niet in gebruik heb, dan kun je daar SleepyHead op zetten. Gewoon de link kopiëren en dan SleepyHead op de USB stick installeren. Vervolgens de folder SleepyHead data master, hierin zit jouw profiel met alle gegevens ook op de stick plaatsen als daar om gevraagd wordt.

Zelf heb ik een stuk van mijn c schijf afgesplitst en daar een andere letter aangegeven en daar SleepyHead op gezet. Werkt goed. Ik heb nog niet gehoord dat er een geluidskaart zomaar opeens verdwenen is.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Uitlezen geheugen kaart devilbissblue

15
Henk, 1 van onze taken is om hulp te bieden als het niet lukt.

Deze hulp kan op afstand gebeuren.

Ik kan met behulp van het Nederlandstalig programma SleepyHead vanaf mijn computer op jouw computer inloggen.

Ik kan dan jouw muisbediening overnemen en samen met jou SleepyHead installeren.

Ook kan ik dan uitleg geven.

Wat jij moet doen is Teamviewer {gratis voor privé gebruik} installeren.

Niet moeilijk, zogedaan
Voor privé aanvinken is eigenlijk alles wat je moet doen.

Als je dit wilt, kan ik donderavond of vrijdagochtend jouw helpen.

Laat het maar even weten.

Als je het wilt gaan we verder per email.

Ik heb jouw e-mail adres.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Uitlezen geheugen kaart devilbissblue

20
Ik ben ook geïnteresseerd in het uitlezen van data en kan wat aanvullen in dit onderwerp. Je kan een gewone SD-kaart op een Windows computer formatteren met het FAT32 systeem. Daarna in de DV6 gestopt en data werd vanzelf op de kaart gezet. Ik gebruikte een oude 2 GB SD-kaart en dat ging goed. Vervolgens op de computer de beta-versie van Sleepyhead geïnstalleerd en wat data bekeken. Veeeeel data en grafieken, ik wist niet dat er zoveel werd bijgehouden.
Wat mij betreft geeft de app voor op de telefoon Android, Devillbiss Smartlink V1.3.4 het eenvoudigste overzicht. Dat is persoonlijk natuurlijk, het geeft inzage in gebruikte tijd, AHI, lekkage, druk en nog wat kleine gegevens. Kennelijk heb je wel de nieuwste firmware op de DV6 nodig om deze software te kunnen gebruiken.