MRA: app voor analyseren slaap?

1
Heeft er iemand ervaring met een app voor de android smartphone om het slaapgedrag te analyseren? Met name het feit of je nog snurkt of ademstops hebt
. Slaap nu een weekje met een MRA. Welke kunnen jullie adviseren? Tips? Alvast bedankt.

Re: MRA: app voor analyseren slaap?

2
Ik gebruik Sleepbot . Een app met veel mogelijkheden.
Je schakelt hem in als je gaat slapen en legt je smartphone naast je kussen. De app registreert geluid en beweging. In de ochtend zet je hem uit. Je kunt dan aantekeningen toevoegen, bijv. over slaapkwaliteit of AHI. Daarna klik je op bevestigen. De gegevens worden dan opgeslagen en zijn in een schema ook weer op te vragen. Je kunt de geluiden ook beluisteren.
Je kunt in deze app ook een wekker zetten. Als je wilt kun je daarbij instellen dat de wekker gaat als je in de bijna-wakker-fase van de slaap zit, dit gedurende het laatste half uur voor je er daadwerkelijk uit moet.
Er staan ook veel tips in die kunnen helpen de slaapkwaliteit te verbeteren.

Kortom. Ik vind het een fijne app.
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: MRA: app voor analyseren slaap?

3
Hoi, ik gebruik SnurkLab. Is voor Apple, maar denk dat ie er ook wel is voor Android. Ben er tevreden mee, en ik kan er goed mee checken of de MRA zijn werk goed doet. Afhankelijk van de resultaten uit de opnamen stel ik de MRA wat bij. Daarbij wel oppassen dat je niet teveel stelt (je krijgt dan onvermijdelijk last van een van je kaakgewrichten. Herstel daarvan duurt lang, je bent weer terug bij af want je moet echt weer millimeters terug, en je slikt je suf aan iBrufin 600mg).......
Gr, Pierre