Plaats reactie
MarBle1948
Geregistreerde gebruiker
SleepyHead vraagt medewerking

Bericht door MarBle1948 »

SleepyHead is een freeware uitleesprogramma en is constant in ontwikkeling. Nieuwe typen machines worden toegevoegd, de programmatuur verbeterd. Daarom zoeken we mensen die willen meewerken aan het ontwikkelen van de programmatuur om de nieuwe typen van DeVilbiss te kunnen uitlezen, met name ook de DeVilibss Blue. Wilt u informatie of wilt u zich aanmelden? Dit kan via het e-mailadres: martin13071948@gmail.com. We stellen uw medewerking bijzonder op prijs en zien uw aanmelding gaarne tegemoet.

Emile
Geregistreerde gebruiker
Re: SleepyHead vraagt medewerking

Bericht door Emile »

je kan het uitlees programma gewoon opvragen bij Devilibss Bleu,waarom dan opnieuw het wiel uitvinden?

Ik heb ze gebeld en de vraag gesteld om dezelfde software voor op mijn laptop als de longarts gebruikt om de cpap uit te lezen.
een week later had ik het binnen met de opmerking dat als ik vragen had over het programma dat ik altijd mag bellen.

wlmpie
Geregistreerde gebruiker

Bericht door wlmpie »

Maar blijft die software gratis beschikbaar? Of moet er in de toekomst wel voor betaald worden. Een beetje concurrentie en "second opinion" vanuit sleepyhead kan nooit kwaad.

persluchtpiraat
Geregistreerde gebruiker

Bericht door persluchtpiraat »

Vrije software maakt de samenleving gezonder [1]

[1] https://www.youtube.com/watch?v=Ag1AKIl_2GM
Ik behandel mijn UARS. Diagnose SEIN: "insomnie". Echter geen insomnie met CPAP, ra ra.
Binnenkort Oesofagale Manometrie bij Kempenhaeghe!
Philips Respironics BiPAP Auto 761P, 14 over 9 cmH2O, ResMed AirFit F30i

RuudJ
Moderator

Bericht door RuudJ »

Emile, kreeg je dit gratis?

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.

Plaats reactie