Het geven van een SleepyHead-update ... 1.1.0 komt er nog steeds aan, maar het is een enorme klus en ik heb meer hulp nodig om het klaar te krijgen.
De crashgevoelige en verouderde Webkit is eindelijk weg (hoera!). Ik heb veel dingen moeten herwerken om dat mogelijk te maken.
Er zijn veel bugs verholpen, met speciale aandacht voor de stabiliteit van het programma. Statistieken zijn qua inhoud nog steeds hetzelfde, sommige hover-overs (vrij vertaald:tekstballonnen) moesten worden opgeofferd.
Help van SleepyHead Browser is nu een echte Help-browser (en functioneert niet langer als een webbrowser), met volledige indexering en ondersteuning voor meerdere talen. Inhoud is er nog niet, ik heb het alleen maar gedestrueerd, maar moet ergens beginnen.
Het nieuwe profiellaadsysteem werkt uitstekend .. Het is zoveel gemakkelijker om live te kunnen rondspringen zonder opnieuw op te starten.
Mijn primaire focus ligt echter op het moment (of beter gezegd, waar ik liever heb dat ik het bewaar), op SleepyHead 2.0, met een veel schonere codebasis, een verstandiger databaseopslagsysteem (dat overzichtsgegevens veel beter verwerkt), veel beter gestructureerde / modulaire importeurs, veel verstandiger voorkeuren, schonere golfvormverwerking, nieuw algoritme voor admarkering van de ademhaling en een ton andere nieuwe functies. (Hoe ik het me voorstelde, minus de oude rattennest, plus de vele jaren die extra ervaring opdoet.)
Ik bewaar nu de SH 2.0-code voor mezelf, terwijl ik beslis wat ermee gebeurt, maar ik back-porteer / deel veel van de functies die niet zijn verbonden met de nieuwe database naar / met 1.1.0 waar mogelijk, dat is waar de nieuw hulp- en profielselectiesysteem uit voorkomt.
2.0 vordert goed, maar zal een paar goede maanden verwijderd zijn voordat het uitgebracht kan worden, hopelijk kan ik wat meer coders / bughunters vinden om de tussentijdse versie van 1.1.0 te versnellen ... het is er bijna .. Het is eigenlijk gewoon inhoud helpen, en wat loader-bugs om op te lossen, dan is het aan de vertalers

Dat is alles voor nu,
Welterusten
/ Jedimark