Tips voor het Uitlezen van de NightBalance zonder PC!

1
Tip voor de Slaap Positie Trainer NightBalance
  • 1. De band schoot bij mij (Ruud J) snel los. Het klittenband stukje is vrij klein. Ik heb het opgelost door de band door de clip te halen en vervolgens een slag gedraaid en aan de binnenkant vast gezet. Probleem heeft zich daarna niet meer voorgedaan.
    2. Let op: alleen op het knopje drukken als je gaat slapen, niet eerder.
    3. Start door 1 keer op het knopje te drukken. Groen lichtje gaat branden (kan knipperen) Ga er nu mee slapen.
    4. De eerste twee nachten is een leerproces en onderstaande punten 5 en 6 zouden dan eventueel niet kunnen werken.
    5. Bij het wakker worden nog 1 keer op het knopje drukken, het lampje gaat nu blauw knipperen. Het aantal malen knipperen is het aantal malen dat je op de rug bent gaan liggen (bij het omdraaien van de zijdes kom je vaak ook op rugligging, dit wordt mee geteld).
    6. Nadat het blauwe lampje gestopt is, het knopje twee keer snel indrukken. Er gaat nu een wit lampje knipperen. Het aantal malen dat dit witte lampje knippert geeft aan het aantal malen dat het apparaat getrild heeft.
    7. Uitzetten door het knopje ingedrukt te houden, gaat dan drie keer snel knipperen.
    8. Hou eventueel een dagboek bij. Ik deed dit in SleepyHead bij het tabblad dagelijks en dan het tabblad notities en schreef er bijvoorbeeld in of ik de avond daarvoor alcohol had gedronken en of er iets met de band had voor gedaan.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar