Probleem uitlezen Nightbalance SPT

1
Ik gebruik inmiddels ruim twee jaar een Nightbalance SPT. Dat ding doet z'n werk uitstekend.
Uitlezen gaat simpel door de SPT aan te sluiten op de PC. Het programma SPT Connect leest de gegevens uit en maakt via de webbrowser verbinding met de website https://portal.nightbalance.com/
Sinds 12 november2019 lukt dat niet meer. Mijn webbrowser FireFox meldt dat het Comodo-certificaat van die website verlopen op die datum verlopen is en dat er sprake is van een niet te omzeilen HSTS-beveiliging. het werkt evenmin met Edge
Hetzelfde gebeurde een jaar geleden. Ik heb het toen bij de supportafdeling van Nightbalance gemeld en enige dagen later werkte alles weer.

Ik heb het probleem weer gemeld, zowel bij de supportafdeling van Nightbalance als bij Vivisol (de Nederlandse vertegenwoordiger van Nightbalance). Vivisol meldde mij dat men al een mailtje gestuurd had aan Nightbalance, maar nog geen reactie had gekregen. Ze zouden nogmaals aan de bel trekken. Nightbalance heeft niet gereageerd en de website ligt er nog steeds uit (een week al)
Nightbalance is formeel overgenomen door Philips, maar zou als zelfstandige eenheid gehandhaafd worden

Zijn er meer gebruikers van zo'n Nightbalance SPT, die dit probleem ervaren? Zijn er andere methoden om zo'n SPT uit te lezen?

Groeten,
Marius