Re: Firmware bijwerken DeVilbiss blue DV64E

21
Ik zie nu pas de vraag, en bij toeval dat jullie het er over hebben, maar ik kan al een tijdje de app niet meer gebruiken, van de ene op de andere dag was het over, wat ik ook doe het werkt niet meer.

Is er soms in die tussentijd weer iets verandert voor zover jullie weten?
DeVilbiss Blue Auto Plus DV64E-G
Luchtbevochtiger
Resmed Mirage FX Nasal Mask
Lid Apneuvereniging sinds Januari 2013

En nu nog ademhalen

Re: Firmware bijwerken DeVilbiss blue DV64E

22
Voor mij is dat niet meer na te gaan, ik heb inmiddels een Resmed. Het heeft kennelijk gewerkt - maar ineens niet meer begrijp ik.

De software op de machine kan alleen zijn bijgewerkt als je bij de leverancier bent geweest (of als je zelf enige handigheid hebt). Sinds juni 2019 lijkt er geen nieuwe update van de app te zijn uitgebracht. Dan blijft wat mij betreft alleen over om die app dan te verwijderen, opnieuw te installeren en te koppelen. Misschien is er iemand anders op dit forum die iets meer kan vertellen.

Re: Firmware bijwerken DeVilbiss blue DV64E

24
RuudJ schreef: 11 okt 2020, 17:04 De Devilbiss heeft de App Smartlink voor de telefoon beschikbaar.

Ja die heb ik dan ook, heeft met behulp van een van jullie, welke Ruud weet ik niet meer mij geholpen, met de juiste software op de smartkaart te zetten en die vervolgens in te laten lezen in de cpap.

Maar goed, ik kan wel de cpap zo op het apparaat uitlezen, en dat is voor mij belangrijk, alleen weet ik nu niet of de leverancier die nu op afstand kan uitlezen, zal ik nog weleens navraag over doen.
DeVilbiss Blue Auto Plus DV64E-G
Luchtbevochtiger
Resmed Mirage FX Nasal Mask
Lid Apneuvereniging sinds Januari 2013

En nu nog ademhalen

Re: Firmware bijwerken DeVilbiss blue DV64E

26
Helaas kreeg in vanmiddag een bericht dat de smart link mobiele app niet meer werkt of is ondersteund door T-C ! Hij deed het al een week niet! Echt heel jamme, het was het eerste wat ik checkte als ik wakker was. Daarna mijn F-B met zuurstof niveau indicatie e.t.c. Fijne boodschap erbij dat je via de klinische mode kon zien wat de resultaten waren.... Da's erg makkelijk als je net wakker bent geworden en dan aan knoppen moet draaien, drukken en kleine lettertjes moet bekijken. De app was veel gemakkelijker, inzichtelijk en overzichtelijk op mijn mobiel en altijd bij mij!

Re: Firmware bijwerken DeVilbiss blue DV64E

27
Hallo,

Ook ik kreeg datzelfde bericht.
De app waarover zij het hebben heeft nooit bij mij gewerkt, soms even, en daarna weer waardeloos, dus ook nooit meer een poging gedaan om het werkend te krijgen.

Ik lees dus zoals geadviseerd elke ochtend wanneer ik wakker word op deze manier uit hoe ik de nacht heb doorgebracht, ik ben inmiddels al niets anders gewend.

Groet
DeVilbiss Blue Auto Plus DV64E-G
Luchtbevochtiger
Resmed Mirage FX Nasal Mask
Lid Apneuvereniging sinds Januari 2013

En nu nog ademhalen

Re: Firmware bijwerken DeVilbiss blue DV64E

28
Ik snap dat dit gemakkelijker was voor jullie, maar de vraag is ook nog hoelang DeVilbiss Blue apparaten zelf nog ondersteund worden. Bekend is dat men gestopt zijn met de fabricage van DeVilbiss apparaten.

Wat wel werkt en wat natuurlijk wat meer moeite is, is dat Oscar ook geschikt is voor DeVilbiss apparatuur. Alleen beschikbaar voor een laptop of PC met SD card lezer.

DeVilbiss
Opmerking: Drive Medical, dat eigenaar is van DeVilbiss, heeft aangekondigd dat ze vanaf december 2021 stoppen met de verkoop van CPAP-machines.

Fully Supported by Oscar
  • DV64 CPAP
  • DV64 Auto
Partly Supported by Oscar
  • DV54 Auto
Dus misschien kunnen jullie Oscar gebruiken om jullie apparaten uit te lezen, Oscar laat veel meer zien dan de niet meer werkende app.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar