RwK
Geregistreerde gebruiker
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 101
Lid sinds: 10 nov 2016, 20:55

Medic onbereikbaar

Wie heeft dezelfde ervaring met Medic?
Na het ontstaan van het Dreamstationprobleem was medic niet bereikbaar, de telefoon werd opgemonen met een "bandje" dat aangaf dat ze de telefoon niet opnamen.
Ik had minimaal een mailtje verwacht in de trend van "we zijn er mee bezig".
Normaal kreeg ik in maart het verzoek de slaapregistratie te uploaden.
In 2020 had ik geen verzoek gehad maar heb ik het uit eigen beweging geupload.
Na hierover gebeld te hebben kreeg ik een mailtje dat de registratie goed ontvangen was.
Dit jaar geen verzoek. Begin juli de registratie geupload.
Bellen heeft blijkbaar geen zin. De medewerker die voor OSAS de telefoon op neemt kan alleen doorverbinden naar de algemene klantenservice.
Na een half uur wachten maar weer naar de OSAS afdeling gebeld. De medewerker vertelde dat een wachttijd van een uur heel normaal was en dat via mail een betere optie was.
Ik heb het contactformulier twee weken geleden ingevuld maar nog steeds geen reactie ontvangen.
Dreamstation + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten
Peter vdS
Geregistreerde gebruiker
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 171
Lid sinds: 27 jan 2008, 21:24

Re: Medic onbereikbaar

Mediq is bezig met een overname van de OSAS-afdeling van Linde, dus zowel patiënten als personeel. Kan me voorstellen dat ze het dan druk hebben. Dat is natuurlijk geen excuus, maar toch.
Lucht! - isbn 9789491439513
RuudJ
Moderator
Moderator
Berichten: 6041
Lid sinds: 29 okt 2011, 14:50

Re: Medic onbereikbaar

Datzelfde probleem had Vitalaire vorig jaar ook, toen zij Medidis in Lelystad overnamen en zijzelf van Eindhoven naar Lelystad verhuisden. Veel personeel verhuisde blijkbaar niet mee.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum

ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.
Lodewijk070
Geregistreerde gebruiker
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 5
Lid sinds: 05 aug 2021, 13:14

Re: Medic onbereikbaar

Donderdag poging gewaagd en na 56 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken. Nog geen reactie op mail.
RwK
Geregistreerde gebruiker
Geregistreerde gebruiker
Berichten: 101
Lid sinds: 10 nov 2016, 20:55

Re: Medic onbereikbaar

Even een update wat er is gebeurd.

Inmiddels mijn zorgverzekeraar een bericht gestuurd (via formulier op hun website).
Na telefonisch contact heeft de zorgverzekeraar Medic gebeld.
Na 25min in de wacht gestaan te hebben ze het e.e.a. met Medic besproken.
Hierna werd ik teguggebeld door Medic.
Mij werd verteld dat er iets was met de centrale waardoor een telefoonlijn in de wacht bleef staan.
Het zou sinds gisterochtend verholpen moeten zijn.
Verder nog maar eens gevraagd waarom klanten geen mail hadden gehad omtrent het DreamStation probleem.
Nogmaals de e-mail adressen van mij laten controleren want er zouden automatisch mails verstuurd moeten worden m.b.t. het uploaden van de slaapregistratie. Ik heb geen mail gezien terwijl dat tot 2020 wel het geval was.
Ik heb ze de tip gegeven om ook via dit platform informatie te geven.

Inmiddels heb ik mijn nieuwe slang en masker ontvangen (had ik om gevraagd via het formulier op hun site, maar ook daar was niet op gereageerd).
Filters voor de Dreamstation gaan nageleverd worden.

Ik heb zelf Medic niet meer gebeld.
Dreamstation + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Terug naar “Overige”