Dream station Bluetooth werkt niet.

1
Ik heb nu een bipap dream station gekregen, maar als ik deze aan zet, en de Bluetooth wil koppelen, zie ik het apparaat niet op mijn telefoon verschijnen.
Ja de Bluetooth staat aan op de dreamstation.

Nu heb ik ook nog de "oude" cpap dreamstation staan, en nu was mijn technisch brein zich aan het afvragen of de Bluetooth module een los ding is wat ik kan overzetten van de cpap naar mijn nieuwe bipap?

Re: Dream station Bluetooth werkt niet.

16
Misterfixit schreef: 12 apr 2020, 11:45 Zou het kunnen dat mijn bipap niet geactiveerd is voor dreammapper? Dat de leverancier dat aan of uit kan zetten?
Zou kunnen, maar dan zult u contact moeten opnemen met uw leverancier, misschien dat zij u verder kunnen helpen.
In de dreammapper app kunt u 2 apparaten invoeren, heeft u uw oude apparaat er nog instaan misschien?
Zou eigenlijk moeten kunnen, maar men weet maar nooit of het misschien daar aan ligt.
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10

Re: Dream station Bluetooth werkt niet.

18
Heel oud bericht. En de antwoorden op de vragen waren eerlijk gezegd niet zo zinvol. Als je een iPhone hebt is het niet een optie om dan maar een Android te gebruiken. Het moet gewoon werken op de iPhone

Vandaag hetzelfde probleem en bij mij zat het in het verkeerde serienummer dat was ingevuld bij de dreamstation. Dit had ik via de scan gedaan en niet gechecked maar nu zag ik dat de scanner er een foutje in had gezet. Opnieuw gedaan en nu zag de app meteen de Bluetooth op de dreamstation. Dus niet via Bluetooth instellingen gezocht maar de connectie vanuit de app opgezet. Werkt prima