Encore Pro - win 10

1
Ik gebruik nu Philips dreamstation. Vroeger heb ik Encore Pro gebruikt (ik had system one met win 7, 64b) maar ik ben overgeschakeld naar Sleephead en dus nu naar OSCAR. Gezien in na een recente operatie serieuze problemen kreeg met mijn AHI's wil ik terug Encore gebruiken omdat deze software meer informatie verschaft dan OSCAR. Via mijn leverancier het ik Encore Pro toegestuurd gekregen (in een exe file en 64 b). Ik gebruik win 10, 64 b. Ik heb getracht te installeren maar de s/w komt in een loop en komt niet aan installeren toe.De loop ontstaat nadat het programma vraagt welke taal en vraagt vervolgens om opnieuw op te starten. Ik heb alles geprobeerd door uitzetten van firewall, virus, etc. opstart met win 7 specs, andere taal, in het register gekeken of er enige files waren aangemaakt maar dat is niet het geval.
Weet iemand of dit vaker voorkomt en zo ja, is er eventueel een oplossing? Encore Anywhere zou een oplossing bieden maar is in feite een platform waar meerdere prof's op zitten en niet zo geschikt voor een gebruiker. Mijn Dreamstation heeft een wifi verbinding met de leverancier. Oplossing zou natuurlijk zijn om op Encore Anywhere een account te krijgen bij de leverancier maar dat wordt niet toegestaan. (mogelijk privacy reden). Wie kent een oplossing voor mijn probleem?

groet

Gerard

Re: Encore Pro - win 10

4
Ja hoor Gerard, dat kun je vinden bij de event grafiek als Periodic Breathing. Niet alle PB hoeft Cheyne stokes ademhaling te zijn.

Kijk eens bij dit bericht. Cheyne Stokes ademhaling.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar