Plaats reactie
Waterfluit1
Geregistreerde gebruiker
Data transfer AirSense 10 naar Myair

Bericht door Waterfluit1 »

Goedemiddag, mijn AirSense 10 heeft al een aantal dagen geen data kunnen uploaden naar de Myair omgeving, zijn er meer Resmed-gebruikers die hier last van hebben? Ik heb wel gewoon voldoende signaal.

Groet Laurens

RuudJ
Moderator
Re: Data transfer AirSense 10 naar Myair

Bericht door RuudJ »

Laurens, op het Facebook account van de ApneuVereniging is er ook iemand die hetzelfde probleem heeft. Ik heb haar in contact gebracht met Resmed en zij wordt komende week per e-mail verder geholpen is mij toegezegd. Ik ga haar even vragen hoe het ermee staat en hoe het wordt opgelost. Ik kom hier dus over terug.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.

RuudJ
Moderator

Bericht door RuudJ »

Ik heb contact gehad en bij haar blijkt de locatie het probleem te zijn. Ze is woonachtig 500 m van de Duitse grens en in haar gebied is het 2 G Netwerk erg slecht qua bereik. Dus ik kan helaas niets met haar info betekenen voor jou. Heeft myAir het wel altijd gedaan bij jou?
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar.

Waterfluit1
Geregistreerde gebruiker

Ik woon ook niet heel ver van de Duitse grens (Sittard) dus het zou best wel eens hetzelfde probleem kunnen zijn. Alles dat ik van Resmed hoorde was een bericht dat ik wel moest zorgen dat het apparaat stroom had 😒. Tja daar kan ik niet heel veel mee uiteraard, terug gestuurd dat dat uiteraard het geval was. Benieuwd of ze nu met een betere reactie komen.

Groet Laurens

Waterfluit1
Geregistreerde gebruiker

Aanvullend: ik heb het apparaat pas een week.

Waterfluit1
Geregistreerde gebruiker

Toeval of niet, paar minuten geleden heeft ie met terug werkende kracht alles gesynchroniseerd. Maar als resmed nog tips had houdt ik mij aanbevolen 😁

Plaats reactie