Re: Website myAir van ResMed

22
Ik was ook aan het oriënteren op aanmelding voor MyAir. Lees hier echter dat de informatie niet heel waardevol is, als je Sleepyhead of ReScan gebruikt.

Vraag aan de gebruikers van MyAir: Is er ondertussen al meer info en data beschikbaar via MyAir, we zijn ondertussen meer dan een jaar verder?
Zo niet, dan zie ik geen reden om me aan te melden ...

Re: Website myAir van ResMed

23
Misschien een heel domme vraag, maar waar op de website vind ik mijn gegevens? Ik zie dat ik een mooi wit vel zou moeten zien met de gegevens, maar ik kan het niet vinden. Bovendien staat ergens dat je het apparaat een uur aan moet laten staan om de gegevens te krijgen, maar het apparaat gaat na een paar minuten vanzelf uit. Ik gebruik safari op mijn ipad.

Re: Website myAir van ResMed

28
Slujje schreef:Ik was ook aan het oriënteren op aanmelding voor MyAir. Lees hier echter dat de informatie niet heel waardevol is, als je Sleepyhead of ReScan gebruikt.

Vraag aan de gebruikers van MyAir: Is er ondertussen al meer info en data beschikbaar via MyAir, we zijn ondertussen meer dan een jaar verder?
Zo niet, dan zie ik geen reden om me aan te melden ...
Met alleen je kaartje uitlezen heb je veel meer privacy. Ik heb net de regeltjes gelezen van de my air privacy verklaring en ga niet door met aanmelden bij my air.
Je geeft ze toestemming, om je apparaat voortdurend uit te lezen. Ze kunnen je lokatie bepalen enzovoort.
Voorlopig ga ik lekker verder met Sleepyhead.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.