Re: 230 Volt uit een omvormer

2
Willem, Ben Goossens (Moderator CoBen) kan je eventueel helpen met info. Kijk even in het menu onder het Team.

Je kunt hem dan een PB sturen.

Kijk ook even naar dit bericht:

viewtopic.php?f=20&t=11934&p=129051&hilit=USA#p129051

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: 230 Volt uit een omvormer

3
Ik neem aan dat u de omvormer beoogt aan te sluiten op 12V accu's. Dat is hopeloos inefficient, omdat de Dreamstation geschikt is om met de juiste kabel direct op 12V aangesloten te worden. Vivisol heeft deze kabel maar ik heb er zelf een liggen (voor de Dreamstation) die ik aan u kan verkopen voor 25 euro plus 3,50 verzenden. Ik heb zelf een System One, deze kabel heb ik ooit verkeerd gekocht.

Verder is het soort omvormer niet belangrijk omdat de Dreamstation een geschakelde voeding gebruikt (deze is onverschillig voor de golfvorm).
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: 230 Volt uit een omvormer

4
Beste persluchtpiraat, mocht de topicstarter geen interesse in je kabel hebben dan zou ik hem graag van je overnemen. Ik heb sinds gisteren een dreamstation en ga binnenkort een weekend weg waar ik geen gelegenheid voor electra heb. Ik hoor het graag.
Groetjes Babette

Re: 230 Volt uit een omvormer

5
Ik overleg nu via PB, maar mocht het afketsen dan neem ik contact met u op.

Edit: het geld is binnen, hij gaat op de post.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: 230 Volt uit een omvormer

6
@WillemK

Ik heb het geld en uw adres ontvangen. Ik zal 'm dadelijk op de post zetten.

Als u nog tips/informatie nodig hebt over het aansluiten van uw CPAP op een electrisch systeem, dan kunt u mij altijd vragen.

Ik werk momenteel aan een "tester opzetstukje" dat kan worden gebruikt om de aansluiting te testen zodat het voltage en de polariteit juist en veilig voor de Dreamstation zijn. Dat is handig voor mensen die geen multimeter hebben etc. Ik laat u tzt. wel weten.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i