Re: Provent

21
In feite moet je het eens twee weken uitproberen, totdat je een week met de definitieve pleisters hebt kunnen slapen. Pas dan kun je denk ik ook beoordelen of het goed zijn werk doet. Ik neem aan dat je voor een langere periode naar Thailand gaat en daar deze dan ook wilt gaan gebruiken. Dan moet je er wel zeker van zijn dat je hiermee zonder vermoeidheidsproblemen (althans veroorzaakt door apneu) doorkomt. Kost geld natuurlijk maar dat hoort dan tot de vakantie begroting.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Provent

23
Nog 'n tip: In Thailand is het vast warm. Als je een full face masker gebruikt, probeer een mask liner (onderleggertje), dat verkoelt heel fijn.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Provent

26
Morgen 😄 maar ik neem mn cpap mee hoor. Te kort dag voor dit soort dingen. En er zijn geen opties. Ik oefen wel verder voor een volgende vakantie met die pleisters. Lijkt een mooi alternatief. Maar ik denk ook aan een mini cpap. Ff sparen.

Re: Provent

28
Okay David, dit is zeker kort dag. Dacht dat je pas over een paar weken zou gaan. Morgen is al heel snel. Daarom wens ik jullie nu alvast een mooie prettige vakantie toe.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Provent

31
Ha Ruud en MacWarrior, Ik vond het helemaal niks die pleisters. Ik heb nog een tijdje een fullface masker geprobeerd maar ook niet echt top. Nu weer terug naar de dreamwear. Daar ben ik aan gewend en lijkt toch het beste te werken en vooral slaap ik daar het lekkerst mee. Enige nadeel is het gesuis als ik op mn zij lig. Ik heb ook tinnitus en dan is het soms een beetje veel lawaai allemaal. gr David

Re: Provent

33
davidj schreef: 24 okt 2020, 12:25 Ha Ruud en MacWarrior, Ik vond het helemaal niks die pleisters.
Góh..🤔

:grin:
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/